Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb het eens bekeken en het moet wel lukken. Het zit namelijk zo: ik moet nog 2 stekkertjes aan een draadje zetten en heb geen zin om voor 30 piek een krimptang te gaan kopen
Ja, je hebt speciale stekkertjes die je inelkaar kan klikken, zodat je geen tang nodig hebt. O.a. verkrijgbaar bij Primafoon.
Ook dus voor netwerken? (8-aderig)...Op vrijdag 11 januari 2002 14:02 schreef krulkrul het volgende:
Ja, je hebt speciale stekkertjes die je inelkaar kan klikken, zodat je geen tang nodig hebt. O.a. verkrijgbaar bij Primafoon.
Je kunt ook normale stekkertjes gebruiken en daarvan de pinnetjes een voor een indrukken met een kleine schroevendraaier.
Heb ik ook eens gedaan, werkt perfect, ook op 100mbit
alleen de trekontlasting is een beetje een probleem, maar als je gewoon voorzichtig doet met je kabel, dan is er niets aan de hand.
alleen de trekontlasting is een beetje een probleem, maar als je gewoon voorzichtig doet met je kabel, dan is er niets aan de hand.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Oke dan ga ik dat doen... Scheelt weer 30 piek, beetje prutsen is neit erg...Op vrijdag 11 januari 2002 14:06 schreef Wirf het volgende:
Je kunt ook normale stekkertjes gebruiken en daarvan de pinnetjes een voor een indrukken met een kleine schroevendraaier.
Het beste kun je een stukje triplex oid onder het stekkertje leggen zodat je het "clipje" niet verbuigtOp vrijdag 11 januari 2002 14:07 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
Oke dan ga ik dat doen... Scheelt weer 30 piek, beetje prutsen is neit erg...
en je hoeft de draadjes niet te strippen (deed ik de eerste keer wel, en dan werkt het niet
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Je, gewoon ISDN-stekkertjes, zijn RJ-45 pluggen, maar niet erg stevig trouwensOp vrijdag 11 januari 2002 14:03 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
Ook dus voor netwerken? (8-aderig)
Ey!! Macarena \o/
Nee draadjes zeker niet strippen... 2 scherpe pinnetjes gaan door het omhulsel...Op vrijdag 11 januari 2002 14:09 schreef Wirf het volgende:
[..]
Het beste kun je een stukje triplex oid onder het stekkertje leggen zodat je het "clipje" niet verbuigt
en je hoeft de draadjes niet te strippen (deed ik de eerste keer wel, en dan werkt het niet)
Ga toch niet zo amatureuristisch te werk man !!!
Koop een tang en investeer in je toekomst... gebruik je vast later nog wel vaker, Leen een tang van iemand, ga naar een computershop en vraag of je een tang mag lenen en geef F 50,- borg... krijg je later weer terug.. Of neem kabel mee naar compuwinkel en knijpen maar.
* jhead22 heeft een hekel aan prutsers... Geeft alleen maar problemen.
Koop een tang en investeer in je toekomst... gebruik je vast later nog wel vaker, Leen een tang van iemand, ga naar een computershop en vraag of je een tang mag lenen en geef F 50,- borg... krijg je later weer terug.. Of neem kabel mee naar compuwinkel en knijpen maar.
Zie hier voor meer uitleg over UTP knijpen zonder tang: [topic=343989/1/50]
Tijd voor een nieuwe sig..
Hehe en het volgende top[ic dat je opent:
Netwerk probleem in OS hehe
En dan mogen wij weer uitvogeln waar dat aan ligt zeker
Proud member of Tacopsclan [CLS]
hehe nee al mijn netwerk problemen kan ik zelf oplossenOp vrijdag 11 januari 2002 14:37 schreef Interstice het volgende:
Hehe en het volgende top[ic dat je opent:
stel je niet zo aanOp vrijdag 11 januari 2002 14:26 schreef jhead22 het volgende:
Ga toch niet zo amatureuristisch te werk man !!!
I agree met jhead, gezooi heeft geen zin.
Dit soort vragen zijn gewoon niet al te nuttig, meestal is een keer op school navragen meer zin, heb je meestal wel iemand die even zijn tang wil uitlenen....
Dit soort vragen zijn gewoon niet al te nuttig, meestal is een keer op school navragen meer zin, heb je meestal wel iemand die even zijn tang wil uitlenen....
Ja ik ben het ook met hem eens, alleen het gaat op de manier waarop heh...Op vrijdag 11 januari 2002 18:48 schreef TheGhostInc het volgende:
I agree met jhead, gezooi heeft geen zin.
En ik weet wel dat het kan. Maar gewoon eens vragen of jullie dat wel eens hebben gedaan
Heb t wel eens voor elkaar gekregen met een punttangetje en een dosis gepast geweld......Niet echt super, maar als je te lui bent om een tangetje te gaan halen van zolder werkt t ook
Verwijderd
Als je een beetje sterk bent en je een beetje grote handen hebt moet je ze gewoon op het goede moment dichtknijpe(bij mij ging het soms MET die tang mis dus ik had 4 stekkertjes nodig en kocht er gewoon 8 )
Pagina: 1