Cue groter dan 80 minuten branden ?

Pagina: 1
Acties:

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
Hoi,

Ik wilde even vragen hoe ik een mp3 audio bestand kan branden dat langer duurt dan 80 minuten, ik heb al 90 minuten cd's maar kan de cue file niet inladen in Cdr-win 3.8d,
Hij geeft de volgende foutmelding:

Illegal MM:SS:FF time value specified.

Weet iemand met welk programma ik dit wel kan branden (heb fireburner en Nero al geprobeerd)

Grtz

Drpeer_holland

Verwijderd

*SGOP*

Inderdaad, dat probleem heb ik dus ook. Dat sommige branders tot 99 minuten kunnen branden, kan ik bevatten, maar ik heb hier een cuefile die doorgaat tot 133 minuten zo ongeveer.

Iemand? :)

• .GoO
  • Laatst online: 06:36
Je kan wel een beetje overburner, maar geen 33 min denk ik.. Denk dat het er gewoon niet oppast :) Weet wel dat sommige .bin files groter zijn als 700 mb en die wel gewoon passen.. Hoe dat gaat weet ik ook niet precies..

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 06 maart 2002 19:59 schreef Ghoster het volgende:
*SGOP*

Inderdaad, dat probleem heb ik dus ook. Dat sommige branders tot 99 minuten kunnen branden, kan ik bevatten, maar ik heb hier een cuefile die doorgaat tot 133 minuten zo ongeveer.

Iemand? :)
Als je z'n MP3 hebt en de cue-file kan je met MusiCutter er losse files van laten maken. DIe kan je dan daarna netjes verdelen over 2 cds :)

Verwijderd

Langer dan 700 MB red ik hier ook wel inderdaad. Mijn brander kan tot 89:59 mm:ss, dus dat is tegen de 800 MB in DAO modus.

Maar ik heb hier toch echt een audiofile met een cuesheet die tot zo ver doorloopt.

Denk dat ik em maar ga splitten met een editor en twee nieuwe cuesheets schrijf of zo. :?

Verwijderd

musicutter? Dankje, dat was een antwoord waar ik op wachtte, ik zoek em even op. :)

• .GoO
Op woensdag 06 maart 2002 20:09 schreef Ghoster het volgende:
Langer dan 700 MB red ik hier ook wel inderdaad. Mijn brander kan tot 89:59 mm:ss, dus dat is tegen de 800 MB in DAO modus.

Maar ik heb hier toch echt een audiofile met een cuesheet die tot zo ver doorloopt.

Denk dat ik em maar ga splitten met een editor en twee nieuwe cuesheets schrijf of zo. :?
Kan je op een of andere manier zien tot hoelang je brander kan burnen?

Verwijderd

Jo moet je effe win iso downloaden die veranderd de .cue file gewoon in bestanden 8-) en dan fikie die files op de cd of veranderd hem in .iso *D

Verwijderd

Kan je op een of andere manier zien tot hoelang je brander kan burnen?
Ja, ik heb een keer een lijstje gevonden op interpret waar gangbare branders in staan met max burn time en andere zaken als RAWDAO eigenschappen en zo. De URL is helaas uit mijn favorieten geglipt.

Bedankt voor de reacties iig. :)

• .GoO
Op woensdag 06 maart 2002 20:11 schreef Hooligan het volgende:
Jo moet je effe win iso downloaden die veranderd de .cue file gewoon in bestanden 8-) en dan fikie die files op de cd of veranderd hem in .iso *D
Uhm, volgens mij is dit offtopic en heeft dit vrij weinig met de vraag te maken..

Verwijderd

Je kunt met Nero 5.5.7.2 ook Cue openen. Probeer 'm daar eens mee te fikken. Nero ondersteund zo ongeveer alle overburn methodes. Zorg er wel voor idd dat je CD-r voldoende capaciteit heeft. Zo probeerde ik pas geleden 84 min op een 80 min CDR te fikken, maar net voor het einde kreeg ik een track following error -> MAW het paste echt niet meer. 82 minuten is echter geen probleem (verschilt per merk uiteraard) Daarnaast is er een nieuwere CDRwin 3.8 versie uit (3.8G?)
Pagina: 1