Toon posts:

THPS2 Gameboy Advance walkthrough?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik schaam me diep, als doorgewinterde THPS 2 op de PC speler, maar sommige dingetjes lukken me niet op de GA versie...

Weet iemand een walkthrough voor de GA versie te vinden? Ik kam 'm in ieder geval niet vinden...

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Noem eens iets. Ik heb de meeste levels op 80-100% dus misschien kan ik je helpen....

ff via google dit gevonden:

http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=43456&rid=40612

Verwijderd

Topicstarter
Hé, te gek! Waarom kon ik dat nou niet vinden?!? Ik gebruik ook altijd Google...

Nou, ja. De paar dingen die ik niet voor ekaar kreeg staan er zo te zien in ( bijvoorbeeld de cash in het Warehouse, boven die olievlek: je moet dus wallgrinden over de onzichtbare muur...).

Perfect walkthrough: alles staat er netjes gerubruceerd in. Zo moet het wel lukken. Bedankt!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Voortaan moet je voor walkthroughs gewoon op www.gamefaqs.com kijken. Daar hebben ze voor bijna elk spel walkthroughs. Hoef je ook niet zo moeilijk te doen met op Google zoeken.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog ff een vraagje: het lukt met niet om de tape in NY te pakken. Ik kom nog wel op de rail (ook al met moeite), maar dat neonbord is gewoon te hoog. Iemand een idee/tip hoe ik alsnog verder kan komen?
Dat, en de sickscore in NY zijn nog de enige twee opdrachten die ik nog te doen heb...
Pagina: 1