Andere DSL provider (kijk ff)

Pagina: 1
Acties:

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36
hoi allen.
Ik heb mezelf nu uitgeschreven bij Planet en Aangemeld bij DDS.
Nou is mijn vraag heeft iemand dit ook al gedaan? en misschien eerder al om eventueel in de praktijk te weten hoelang je zonder internet verbinding zit.
En hoe het moet met de lijn vrijmaken en het eigenlijk dan pas kunnen aanvragen.
Ja ik heb al topics gelezen hierover maar niemand had het ook echt gedaan alleen van horen zeggen helpdesk ofzo en jah het is nou niet dat je daaraan zoveel hebt.:+

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 12:28 schreef rippy het volgende:
hoi allen.
Ik heb mezelf nu uitgeschreven bij Planet en Aangemeld bij DDS.
Nou is mijn vraag heeft iemand dit ook al gedaan? en misschien eerder al om eventueel in de praktijk te weten hoelang je zonder internet verbinding zit.
En hoe het moet met de lijn vrijmaken en het eigenlijk dan pas kunnen aanvragen.
Ja ik heb al topics gelezen hierover maar niemand had het ook echt gedaan alleen van horen zeggen helpdesk ofzo en jah het is nou niet dat je daaraan zoveel hebt.:+
Ik heb me ook bij planet uitgeschreven en bij cistron ingeschreven

en ik zal dat met die lijnen een beetje proberen uit te leggen

het gaat alleen op analoog, bbned heeft nog niet de goede apparatuur om ook isdn op adsl aan te sluiten. Op het moment dat linesharing nog niet bij je beschikbaar is wordt 1 hele analoge lijn omgezet naar adsl; dwz dat je dus niet meer op dezelfde lijn kunt bellen...daar moet je dan weer een aparte lijn voor aanvragen

• martijnr17
hiero is het volgens de provider in februari mogelijk dus dat gaat als het goed is allemaal net goed! hoop ik anders heb ik een probleem want wil eigenlijk niet ook nog een extra lijn is wel weer iets van 30(oer hollandse guldens)extra per maand

• martijnr17
sorry

Verwijderd

ik kijk ;)

ik ga me ook afmelden bij planet en kpn (had adsl)

waarom? omdat ik ga verhuizen en het wel 3 maanden duurt voordat je dan weer adsl hebt op je nieuwe adres.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 21:10

TheVMaster

Moderator WOS
Op vrijdag 11 januari 2002 12:39 schreef rippy het volgende:
hiero is het volgens de provider in februari mogelijk dus dat gaat als het goed is allemaal net goed! hoop ik anders heb ik een probleem want wil eigenlijk niet ook nog een extra lijn is wel weer iets van 30(oer hollandse guldens)extra per maand
die extra lijn valt wel mee..hehe.....:) moet je ff met Cistron bellen :p

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Pagina: 1