I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
uptime voor ik ging modden: 132 dagen. 13 uur. 42 min. 5 sec.
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Volgens mij is dat een usericon van een gast die NIET wil dat hij gekopieerd word. Heb ik weleens wat over gelezen iig. Verder idd een cool plaatje.Op vrijdag 11 januari 2002 12:19 schreef Janao het volgende:
offtopic:
hey benjaminben cool plaatje heb je
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
dan had hij er twee jaar geleden voor moeten zorgen dat ik hem niet kon kopieeren, want ik vindt het een Ubericoon en ik ga em niet weghalenOp vrijdag 11 januari 2002 14:22 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een usericon van een gast die NIET wil dat hij gekopieerd word. Heb ik weleens wat over gelezen iig. Verder idd een cool plaatje.
AMD Rules !!! (nutteloos ik weet het)
mijn Escala server heeft trouwens geen x86 proc.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
daar kan je wel eens ruzie met iemand over krijgen met iconsOp vrijdag 11 januari 2002 14:22 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een usericon van een gast die NIET wil dat hij gekopieerd word. Heb ik weleens wat over gelezen iig. Verder idd een cool plaatje.
m44r w31 ph4773 c33s
Verwijderd
idd, die 2 serverbobo's moeten ze allebij weghalenOp vrijdag 11 januari 2002 20:32 schreef AMDude het volgende:
Wat een hoop iconjatters hier! Die usericon is van DiMension
Ik kan waarschijnlijk een kast krijgen van een oude Dell PowerEdge 4200. Net zo breed maar iets lager...
Edit: Is dat nou een oude Bull machine ??
Kan je niet ff een foto in het donker nemen? Op deze foto's zie je nou niet echt veel van dat blauwe licht.
Wilde ik ook net vragen.Op zaterdag 12 januari 2002 16:12 schreef _ViP_ het volgende:
Blauwe LED's zijn altijd cool!
Kan je niet ff een foto in het donker nemen? Op deze foto's zie je nou niet echt veel van dat blauwe licht.
Verder niet echt speciaal ofzo deze mod..
deze kast koste nieuw ongeveer FL 10.000.-Op zaterdag 12 januari 2002 15:57 schreef Danielson16 het volgende:
Wat betaal je nou voor een kast in die geest?????
ik heb em gekregen omdat de voeding dood was
ik kon de camera maar fftjes lenenOp zaterdag 12 januari 2002 16:12 schreef _ViP_ het volgende:
Blauwe LED's zijn altijd cool!
wat ik al zei, ik ben nog niet klaarOp zaterdag 12 januari 2002 17:04 schreef BrZ het volgende:
Hmm.. stop een paar CCFL's achter dat linker rooster... dat lijkt me veel cooler
Verwijderd
TEEEEEERING wat een kast!!! MJUMMIE!!!
[domme vraag modus]
Ruilen? Hoef je die van jou alvast niet meer metallic blauw te spuiten!
[/domme vraag modus]
maar wat doet ie nou?
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
heb je een vracht wagen met heftruckOp maandag 14 januari 2002 15:34 schreef Atmosferic het volgende:
One thought to say it all...
TEEEEEERING wat een kast!!! MJUMMIE!!!HEBBUH!!!
![]()
[domme vraag modus]
Ruilen? Hoef je die van jou alvast niet meer metallic blauw te spuiten!
[/domme vraag modus]
Verwijderd
Dat meen je vast niet serieus...heb je een vracht wagen met heftruck
Wat heb je er trouwens momenteel allemaal inzitten, behalve 6 hot swappable 40Gig's in bays met blauwe ledjes?