802.11a wirelesslan

Pagina: 1
Acties:

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:28
alleen in usa leverbaar
wat nu als ik er daar eentje bestel ?
ben ik dan strafbaar (en hoe groot is de kans dat ze hierop controlleren?)

----
[topic=195997/1/25]

Q: Welke frequentie gebruikt 802.11?
De A versie werkt op de 5.4 tot 5.8Ghz band (Deze is nog niet wettelijk toegestaan op de eoropeese markt, aangezien dit een militaire frequentie is dus ook nog niet verkrijgbaar. Deze wordt op het moment door de vvd fractie in de tweede kamer opgenomen om de wetgeving hiervoor aan te pasen.
----

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Ehm,

Formeel ben je strafbaar, maar aangezien hyperlan (de europese versie) in dezelfde frequentie zit zal er niet echt moeilijk gedaan worden, mits je er geen rare dingen mee doet (versterken enz) Als je het echt officieel wilt doen dan moet je een zend vergunning aanvragen bij het ministerie van verkeer en waterstaat afd. rdr.

En het goede nieuws is dat de proxim's die ik op het moment aan het testen ben zelfs op 108mbps lopen in de 2x mode (ze rekenen bij wlan altijd in bits, dus laat je niet misleiden) Mijn overdracht gaat nu prcies 4,23 MB per seconde!!!!, adhoc tussen 2 laptops.
Ik ben al bezig met andee tests die binnenkort op de draadloos.org site zetten. We moeten alleen nog een paar dingen afronden voor de site, dus nog heel even geduld.