ad.doubleclick.net ipv goeie site part II

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
ik heb gisteren een topic geopend omdat ik gigantisch kwaad was dat ik zomaar doorgelikt kan worden naar een andere site.

[topic=376704/1/50]

Deze topic is gesloten omdat ik schijnbaar iets te kwaad was :) Vandaar dat ik even een nieuwe open.

Ik gebruik opera als browser en niemand die kan op mijn pc komen, dus niemand kan eraan geknoeid hebben. Ik wil graag weten wat voor technieken gebruiken worden (of wat voor leaks ed) om je door te linken naar een andere site terwijl de orginele site daar niets mee te maken heeft. Ik heb ad aware er een paar dagen geleden al over gehaald en heb verder kazaa en limewire niet meer aangehad.

Verwijderd

Dit kan te maken hebben met het feit dat sommige sites de HTML code van de banners niet goed beveiligen, oftewel, dan kan er een META tag instaan, waardoor je geforward wordt naar een andere site.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik heb het ook gehad bij GOT. En als zij het niet goed in elkaar kunnnen zetten, dan kan niemand het. En een meta tag is toch niets anders dan info over de site? Daar kunnen toch geen link instructies ed in staan?

Verwijderd

Meta Tag met refresh, zo kan je ook een ander venster openen, alleen niet bij de hand nu :
code:
1
<meta http-equiv=refresh content='2 ;url=/login.php3'>