Ik heb in Active directory users aangemaakt die hun paswoord moeten kunnen veranderen de eerste keer als ze inloggen. Als ik nu inlog op een W98 werkstation staat er dat het paswoord verlopen is. en als ik bij account in active directory instel dat t wachtwoord niet kan verlopen, kan de gebruiker zijn wachtwoord niet wijzigen. wie heeft hier een oplossing voor
Je zou eens op Technet kunnen zoeken!Op vrijdag 11 januari 2002 11:48 schreef mboom het volgende:
Ik heb in Active directory users aangemaakt die hun paswoord moeten kunnen veranderen de eerste keer als ze inloggen. Als ik nu inlog op een W98 werkstation staat er dat het paswoord verlopen is. en als ik bij account in active directory instel dat t wachtwoord niet kan verlopen, kan de gebruiker zijn wachtwoord niet wijzigen. wie heeft hier een oplossing voor
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Je krijgt die melding dat het wachtwoord is verlopen omdat hij er vanuit gaat dat je het password gaat veranderen (heb je zelf opgegeven dat dat moet), dat is een standaard melding die je krijgt, weet alleen niet of je dan makkelijk met je w98 client je pasword kan veranderen.
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
dat is gewoon een normale melding hoor dat je passwoord verlopen is. Dat krijg je met win2k clients ook dus das nix bijzonders. Als het goed is moet het geen probleem zijn je pass vanuit win98 te wijzigen..