Hero Quest (bordspel)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.714 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:54

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik hoorde laatst dat HeroQuest het bordspel weer gefabriceerd gaat worden. Zijn er hier ook liefhebbers van dit spel. En kan iemand bevestigen of dit ook waar is. Ik weet namelijk niet wie het maakt(e) dus ik kan niet op de website zoeken.

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

Googlezoeken ? |:( :Z

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

Oh ja Hero's Quest, dat spel heb ik ook nog thuis liggen, was altijd wel geinig, kon je je eigen missie maken :9

Heb alleen al jaren niet meer gespeeld, ben nu meer voor de 999 games die zijn een stuk leuker en ingewikkelder :D

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 11 januari 2002 12:31 schreef jelmo het volgende:
Googlezoeken ? |:( :Z
zo leuk dat mensen met nog geen 100 posts en nog geen maand geregged dingen gaat roepen als FAQ UTFS en zo . . .

Zullen we ook gaan doen.

Best moeilijk om iemand de goeie kant op te sturen.

Je vind namelijk niet echt iets nuttigs als je bij google op Hero's Quest.

There is no art to find the minds construction in the face

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 13:15 schreef -Muppet- het volgende:

[..]
Je vind namelijk niet echt iets nuttigs als je bij google op Hero's Quest.
Ik ben er inmiddels wel achter dat de fabrikant MB is maar ja ga zoeken op MB en je krijgt heel veel sites. Weet iemand wat de site van MB is. Liefst MB nederland.

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Wil je meer uitdaging ?
koop dan Warhammer quest ... van games workshop !!

Zeer leuk !

Verwijderd

ik heb het vroeger toen k klein was veel met me oppas gespeeld, hij wou het aan mij verkopen alleen k had geen geld :'(
Oh ja Hero's Quest, dat spel heb ik ook nog thuis liggen, was altijd wel geinig, kon je je eigen missie maken
Heb alleen al jaren niet meer gespeeld, ben nu meer voor de 999 games die zijn een stuk leuker en ingewikkelder
mag k hum dan hebben?

[e]
offtopic:
kent iemand ook ngo het spel space crusade?
dat moet k ook egt hebben das nog leuker als heroquest

[/e]

Verwijderd

mag k hum dan hebben?
LOL, nee dat toch maar niet... Ik was al bijna vergeten dat ik het nog in de kast had liggen, misschien dat ik hem toch maar weer eens ga spelen ;)

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 20:12 schreef mr.oncreatief het volgende:
kent iemand ook ngo het spel space crusade?
dat moet k ook egt hebben das nog leuker als heroquest
Dat was toch met die space marines? En dan aliens afknallen :) Gewoon heroquest sci-fi style toch?

Hero quest ligt hier ook nog wel ergens in de kast, samen met alle uitbreidingen:
1) De heksenmeester, o.i.d :)
2) Die rooie doos wasdat, naam weet ik echt niet meer.
3) Paarse doos, de magïers van nogwattus :P
En natuurlijk de dungeon-construction-kit :7
Was altijd wel errug fun, beetje Fimirs en Doemwachters afmeppen.
Het übercharacter was toch wel die sorceror, harnas van borin aan, degen der geesten in de klauw, staf der verdubbeling op zak en je hebt een bijna onstopbaar tovenaartje er rondlopen >:)
Ja, in mijn jonge jaren was ik al een powergamer :D

offtopic:
Boven op de heroquest doos hier in de kast, staat nog een spel genaamd "Ridderstrijd", ook met van die miniaturen van gamesworkshop, kent iemand dit en zoja, heeft iemand er nog een handleiding van?

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 22:15 schreef Jack Frost het volgende:
offtopic:
Boven op de heroquest doos hier in de kast, staat nog een spel genaamd "Ridderstrijd", ook met van die miniaturen van gamesworkshop, kent iemand dit en zoja, heeft iemand er nog een handleiding van?
Ja heb ik ook in de kast liggen :D Is ook wel een cool spel 8-) Met die ontzettend grote map die je gewoon op de grond moet leggen *D

Maar ik zou niet weten of ik de handleiding nog heb, daar stonden toch scenario's in om te beginnen. Zal het nog wel is ff een keer opzoeken... :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hero Quest was wel humor... maar ik zou het sinds ik de roleplaying game ontdekt heb toch echt niet meer willen spelen. :) Alles wat je HQ kan doen kan ook in een RPG, en dan nog oneindig veel meer. (Ik heb het hier natuurlijk over pen-and-paper RPG's, niet PC-RPG's.)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Pen & Paper RPG's blijven altijd het meeste rulen, maar ik denk dat NWN toch wel errug in de buurt gaat komen. Maar het is gewoon leuker als je met ze alle bij elkaar zit i.p.v. iedereen apart achter ze pc'tje.

There is no magic.

Verwijderd

Ik heb hero quest nooit gespeeld... alleen space quest. dat was ook wel cool. Dan had je een platoon met space soldaatjes en moet je alle evil aliens afknallen.

Verwijderd

/me wil weer heel graag space crusade spelen :'(

k kon het niet meer kopen in de winkels :'(

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Op zaterdag 12 januari 2002 10:29 schreef mr.oncreatief het volgende:
* -ET- wil weer heel graag space crusade spelen :'(

k kon het niet meer kopen in de winkels :'(
Kijk dat had ik nu ook met Heroquest, dus ik overal na vragen in speelgoed winkels enzo. Nooit wist er iemand wat vanaf. Echter kwam ik laatst in een zo'n speciale winkel en die man kon mij vertellen dat het door de grote vraag waarschijnlijk weer in productie wordt genomen. Nou wou ik dat na gaan zoeken bij de fabrikant/importeur om te zien of het echt zo was. Helaas de site van de fabrikant nog niet gevonden. Iemand misschien suggesties. De fabrikant is MB maar ja dat is niet echt een ongegewone term op het net :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hero Quest heb ik tijden gedaan... hele vakanties etc. Zelf een bord gemaakt, zelf andere type dungeons creeren, etc. etc. :)
Erg leuk alleen ben nu verslaafd geraakt aan de pc rpg's :) (DAoC bijv.)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Kijk dat had ik nu ook met Heroquest, dus ik overal na vragen in speelgoed winkels enzo. Nooit wist er iemand wat vanaf. Echter kwam ik laatst in een zo'n speciale winkel en die man kon mij vertellen dat het door de grote vraag waarschijnlijk weer in productie wordt genomen. Nou wou ik dat na gaan zoeken bij de fabrikant/importeur om te zien of het echt zo was. Helaas de site van de fabrikant nog niet gevonden. Iemand misschien suggesties. De fabrikant is MB maar ja dat is niet echt een ongegewone term op het net
geld dat ook voor space crusade?
O+ ik hoop het bigtime O+

Verwijderd

Wil je meer uitdaging ?
koop dan Warhammer quest ... van games workshop !!
Zeer leuk !
maar das tog heel erg duur?
en volgens mij word dat niezoveel gespeeld hier (utrecht)

• TouTaTis
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
(overleden)
mr.oncreatief: In Utrecht zit er een spellen/ad&d speciaalzaak op de oudegracht*. Daar hebben ze ook een prikbord waar iedereen die wil spelen/groepen die nog een speler nodig hebben met elkaar in contact kunnen komen.

* The Joker - Oude Gracht 230A

This space is for rent!

Verwijderd

mr.oncreatief: In Utrecht zit er een spellen/ad&d speciaalzaak op de oudegracht*. Daar hebben ze ook een prikbord waar iedereen die wil spelen/groepen die nog een speler nodig hebben met elkaar in contact kunnen komen.

* The Joker - Oude Gracht 230A
ja dankjewel k ga eens kijken
offtopic:
ennuh wie ben je egt en speel je daar ook en ken je robert?

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Maar niemand dit toevallig de site van de fabrikant weet??

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Bij Warhammer moet je toch honderden euro's uitgeven aan poppetjes die je vervolgens zelf moet gaan schilderen, waarna je een gigantisch speelveld zelf in elkaar moet knutselen om dan een beetje te kunnen wargamen en ruzie te kunnen maken of het nou 11 of 12 centimeter is tussen die twee units?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Wie doet er tegenwoordig nog een bordspel? nee kidding. Ik speel zelf nog wel es Stratego enzo.

Verwijderd

Bij Warhammer moet je toch honderden euro's uitgeven aan poppetjes die je vervolgens zelf moet gaan schilderen, waarna je een gigantisch speelveld zelf in elkaar moet knutselen om dan een beetje te kunnen wargamen en ruzie te kunnen maken of het nou 11 of 12 centimeter is tussen die twee units?
psies!
t lijkt me heel leuk maar het geld heb k er nie voor ;(

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
vind ik toch een beetje te ver gaan, dat war hammer, gaat zoveel tijd in zitten enzo. Heroquest pleur je op een vrijdag avond neer en kan je lekker met je vrienden een avond spelen.

Verwijderd

psies gewoon ff een uurtje of 1 of 2 spelleke spelen
Pagina: 1