Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
hmmm....
hey Martijn.
Ik zit ook op HR
hebbie al een andere slede geprobeert??? want je zal zelf ook weten dat er nog wel eens wat gesloopt wil worden door een stelletje idioten.
Ik zou zeggen, probeer het eerst in een andere comp.
check ff of al je stekkertjes binnen in de bracket echt goed zitten en niet tijdens het vervoer per ongeluk los zijn gegaan.
Ik hoop voor je dat niet je HDD het heeft begeven... maar meestal kunnen ze wel wat hebben (tenminste de mijne dan)
hey Martijn.
Ik zit ook op HR
hebbie al een andere slede geprobeert??? want je zal zelf ook weten dat er nog wel eens wat gesloopt wil worden door een stelletje idioten.
check ff of al je stekkertjes binnen in de bracket echt goed zitten en niet tijdens het vervoer per ongeluk los zijn gegaan.
Ik hoop voor je dat niet je HDD het heeft begeven... maar meestal kunnen ze wel wat hebben (tenminste de mijne dan)
Ik ben ongeveer elke pc langs geweest in 3.16 (academieplein) en in allemaal doen ze het neitOp vrijdag 11 januari 2002 11:19 schreef xillius het volgende:
hmmm....
hey Martijn.
Ik zit ook op HR
stekkers enz heb ik al geprobeerd en cimdroom is dicht dus daar kan ik ook nix van verwachten
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
ik ga nu naar huis kijken of het daar lukt
Wel ik ben ook student op die zelfde hogeschool rotterdam en ik heb ook zo een flex bak en exact hetzelfde probleem
echt precies hetzelfde bak leeg schijf wel herkent en geen partities meer
de oorzaak kwam ik achter is het CIH virus
heb toen zo een recovery tool gehaald maar mocht niet baten alle data is corupt alles weg novell install
tis om te janken maar helaas waar
echt precies hetzelfde bak leeg schijf wel herkent en geen partities meer
de oorzaak kwam ik achter is het CIH virus
tis om te janken maar helaas waar
Sommige mensen....
zat dat virus op een computer op school???
als dat zo is doe ik geen schijf meer in zo'n computer!!!!!
naja niet op alle pc's neem ik aan maar sprak medestudent die ook al had dus best veel pc's infectedOp vrijdag 11 januari 2002 11:29 schreef xillius het volgende:
zat dat virus op een computer op school???
RED alert dus !
Sommige mensen....
die sleepschijven zijn echt ideaal om te gebruiken vooral voor het aanvullen van je muziekdatabase

Maar als dit soort dingen gebeuren doe ik dat natuurlijk ook niet meer
Laat die systeembeheerders is wat harder werken ipv koffie drinken!!!
waarschijnlijk weten ze het weer eens nog niet eensOp vrijdag 11 januari 2002 11:31 schreef xillius het volgende:
die sleepschijven zijn echt ideaal om te gebruiken vooral voor het aanvullen van je muziekdatabase![]()
wel melding gedaan bij dhr C.bos
Sommige mensen....
Pagina: 1