3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dat is inderdaad een zwaar fucked up moederbord! mijn usb gaat steeds uit/aan 
ik ga binnenkort de asus a7m266 kopen
Heb je de usb in je bios wel goed aangeschakeld ? Daar zat bij mij dus het probleemOp vrijdag 11 januari 2002 10:53 schreef Trancentral het volgende:
Dat is inderdaad een zwaar fucked up moederbord! mijn usb gaat steeds uit/aan
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Heb je de schijven hardwarematig goed aangesloten?
Bij raid 0 dus allebei op master zetten en de aparte op het moederbord aanwezige raidpoorten gebruiken, voor liefst twee gelijke harde schijven, ieder met een 80 ad
flatcable verbinden en niet te vergeten in het bios de raidcontroller als boot nr 1 zetten.
Heb dit moederbord ook, draait als een zonnetje onder 98SE en Win XP
Bij raid 0 dus allebei op master zetten en de aparte op het moederbord aanwezige raidpoorten gebruiken, voor liefst twee gelijke harde schijven, ieder met een 80 ad
flatcable verbinden en niet te vergeten in het bios de raidcontroller als boot nr 1 zetten.
Heb dit moederbord ook, draait als een zonnetje onder 98SE en Win XP
Verwijderd
Ja i.d.d. je moet wel beide harddisks op het uiteinde van een apparte flat cable op je 2 raid aansluitingen stoppen. Ik heb zelf het moederbord zonder raid met een apparte promise (is sneller) maar heb er laatst een voor iemand met onboard gebouwd en die, tja deed het perfect onder W2K dus gewoon in bios op first boot device RAID instellen dan in de bios van je RAID controller MIRROR OF STRIPE aanzetten en dan de setup starten en niet vergeten je driver diskette er in te rammen anders heb je n.l. geen harddisks
Verwijderd
als je de schijven als Master zet maakt het dan verschil of je ze aan begin of einde van flatcabel aansluit.. Mijn Raid config met MSI K7T266 Pro en twee MaxtorDiamonPlus 9 80Gb en 8 Mb cache wert ook slecht.. na install van XP zegt ie bij volgende setup dat de file WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM mist of kapot is.. Dit probleem nog niet in andere posts tegengekomen. Kan ook geen repair doen want hij ziet de install niet, wel als je daarna de disk selecteerd om te installeren zegt ie (allemaal nog in blauwe schermen) dat er al een WIN install opstaat...
Pagina: 1