Hotmail gekraakt?

Pagina: 1
Acties:

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 22:28

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
mijn hotmail paswoord was verandert.

ik weet niet of ie gekraakt was of dat Microsoft zijn server met wachtwoorden heeft laten ontploffen... maar heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?

ik heb gelukkig (5 jaar geleden, toen ik nog jong en onbesuisd was) een geheime vraag aangemaakt. jaja, je gelooft het niet, maar ik had het gedaan... en dus kon ik mijn wachtwoord dus ook weer opnieuw instellen.

kep nu weer alles verandert; vraag en wachtwoord. maar toch... ik weet zeker dat ik mijn wachtwoord aan niemand heb gegeven. en het is ook niet te raden. (tis wel een normaal woord, dus zou iemand iets van zo'n paswoord-kraak proggie erover hebben gegeooid?)

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Verwijderd

Er bestaan proggies die net zolang door proberen tot ze het wachtwoord hebben, maar verder weet ik er niet zoveel van. nooit geprobeerd. ik geloof ook niet dat het echt werkt.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:20

Super_ik

haklust!

hat ik laast ook, maar voordat ik het antwoord op mn geheime vraag wist zeg, da heb wel ff geduurt

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:39

bonzz.netninja

Niente baffi

o werkt dat geheime vraag dit zo?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl