Toon posts:

F1 Sims.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik weet geen reet van F1 Race spellen, en week ook geen merken, Kunnen enkele fanaten van dit soort spellen
even snel noemen wat de nieuwste c.q mooiste spellen zijn
op dit gebied? please...
p.s voor pc bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Er zijn 2 grote spelers op deze markt
F1 2001 van EASports
GP3 van Microprose

Naar verluid zou de eerste momenteel de beste van de twee zijn, maar er wordt gefluisterd dat Geoff Crammond en Co druk bezig zijn om trachten F1 2001 te kloppen met hun GP4.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

mijn favo race game is nog altijd gp3 mischien rijd hij een beetje iets te makkelijko ofzow maar dees gewoon

en f1 2001 vin ik zo i zo niks ook niet kwa besturing

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:54

AzzKickah

06-CENSORED

GP3 roeleert de pan uit als je het mij vraagt. F1 2001 wil op mijn PC niet lopen :? Ja het start wel op en zo maar met een fps van 3 op de laagste reso met alle details uit is het niet echt "leuk" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
De beste is Grand Prix 2
Maar helaas al zo verouderd!
Ga dus nu voor Grand Prix 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
ach nee jongens F1 champioenship is de f1 game :)
de auto's zijn uit een ouder seizoen maar je kan de auto's van 2001 downloaden dus zo'n probleem is dat niet.
dit spel is mooier als gp3 en al vind ik ook beter.

ik heb het idee dat de meeste dit spel niet gespeeld hebben omdat ze allemaal meteen gp3 roepen maar ik vind dit spel echt 10x zo leuk als gp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

GP3 is de beste IMO; deze geeft het beste het gevoel weer alsof je echt meerijdt in het F1 kampioenschap.

Wil je de beste physics moet je voor GPLegends gaan.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvdlaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 16:18
Grand Prix 3 is zeker het beste, vooral als je een sim zoekt, F1 2000 is meer een spelletje. Alleen de multiplayer is slecht, geeft altijd problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
kRyPtO>> F1 Championship gaf mij meer het gevoel dat ik in een wagen reed met groene zeep op de banden enzo, vond het iig verre van lekker rijden.
GP3 rijd lekker, maar is net wat te onrealistisch denk ik. F1-2000 is helemaal niks, daar is alles fout aan :).
F1-2001 schijnt beter te zijn dan GP3, maar daar heb ik totaal geen id van (pc kan spel niet spelen).
En tja, als je puur voor de physics wilt gaan, dan moet je echt GrandPrix Legends proberen (season 1967). Meest realistische f1-sim ever made, en dat terwijl het spel toch al bijna 4 jaar oud is :). (houd er rekening mee dat gpl in het begin errug frustrerend is, omdat het gewoon zo ontzettend moeilijk is :D)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ik heb f1 2001 met onderstaand systeem en loopt gewoon super mooi!!! Door patchs te downloaden heb je veel meer mogelijkheden (betere gameplay en extra functies) en is het dik beter dan GP3! Een goede pc is wel aanbevolen, op mijn PII 333mhz liep het voor geen meter, nu prachtig! *D

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind zelf ook f1 championship het beste spel, en dat van dat zeep dat valt wel mee hoor, ligt aan je afstellingen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 22:03
ik vind zelf gp3 beter, f1 2001 zuigt aars, heb het een poos geleden gehad en het spel ondersteund geeneens force feedback(misschien nu wel dmv patch maar dat weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP3 is inderdaad het beste F1 spel dat er is, F1-2001 is mooier en loopt sneller, maar is gewoon veel minder realistisch. Ook de FF-ondersteuning in de patch van F1-2001 is leuk, maar je krijgt er geen extra informatie van, dat is wel het geval in GP3.
Gewoon GP3 kopen dus en gelijk de update Grandprix 3 2000 Season installeren, dat maakt het nog beter. Ik zou ook gelijk de Logitech Momo Force erbij nemen, maar dan wordt het misschien wel een hele dure zaterdagmiddag....
Pagina: 1