pci modem in w95 bak

Pagina: 1
Acties:

• Barkrukhenkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
ik heb in n w95 bak n pci modempje geschroeft. nou is dat natuurlijk opzich niet zo bijzonder en ook niet het aanmaken van een topic waard, maar ik heb er een probleempje bij;

ik heb m laten detecteren met de hardware detectie en toen vond ie niks. dus heb ik m handmatig ingesteld. maar als ik dan diagnostiche gegevens opvraag krijg ik de mededeling dat er geen antwoord wordt ontvagen.

help :'(

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Juiste COM poort???

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

Virtuele COMpoort aanmaken ofzo?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Dat ligt nogal aan je modem inderdaad..

Is het zo'n software-modem, of nog de echte ouderwetse hardwarematige manier?

En 't lijkt me gewoon dat als je de goede drivers hebt, dat je hem gewoon moet kunnen installeren.. Bij software modems moet je inderdaad vaak nog een virtuele poort installeren.

Verwijderd

Langzame machine (en/of geen MMX) en winmodem ?

Als je een winmodem (minimale hardware, veel in software)hebt, worden er eisen gesteld aan je processor snelheid. Verder werken deze modems alleen met processoren die MMX ondersteunen (meen ik).

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 10:57 schreef sterretje het volgende:
Langzame machine (en/of geen MMX) en winmodem ?

Als je een winmodem (minimale hardware, veel in software)hebt, worden er eisen gesteld aan je processor snelheid. Verder werken deze modems alleen met processoren die MMX ondersteunen (meen ik).
Da's dus nie waar. Winmodem (lucent) draaide in mijn 486 DX4-100 als een zonnetje. Met een CPU belasting van 25 a 30 procent, dat wel, maar het werkt wel. Idd hoe sneller je proc, hoe minder "last" je ervan hebt...

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Niet alle winmodems werken zonder MMX. Ik ben een tijdje terug ook bezig geweest met zo'n winmodem installeren op een P133 (geen MMX dus). Wou wel herkend worden maar werken ho maar. Error:cannot detect COM port. Toch maar eens de manual gelezen en daar vond ik een klein regeltje waarin stond dat je een MMX-PC nodig had. Toen heb ik de modem geruild met een modem uit een andere PC, dat modem werkte wel op de niet-MMX PC terwijl het toch beide winmodems/softmodems waren...

Systeemspecs
PV Installatie

• Barkrukhenkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
nou bedankt, wat t was weet ik niet, maar na 4 dagen kloten doet ie het gelukkig eindelijk :)
Pagina: 1