Boundless viewpoint admin pass

Pagina: 1
Acties:

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 13:25
Ik heb hier een Boundless viewpoint waarvan het admin pass door iemand verkeerd is ingesteld. Een van mijn collega's heeft met zijn dikke vingers 2x een niet standaard wachtwoord opgegeven ofzo? :(

Ik wil dat resetten maar ik kan niet echt een jumper vinden waarmee dat kan. :?

Heeft iemand hier ervaring mee? (het is zon oud model dat alleen naar ip kan connecten.)

• Pindakaasman
Niemand? :'(

Verwijderd

even kijken of er een batterijtje inzit, zo ja --> batterij eruit

p.s.
Je topic binnen een uur kicken wordt niet echt gewaardeerd hier..

Verwijderd

Het bios wachtwoord kan je alleen met een bios cracker vinden (die zijn genoeg op internet te vinden( het is trouwens een phoenix bios)) omdat Boundless of dat bedrijf wat die dingen van boundless heeft overgenomen het wachtwoord niet wil vrijgeven, als je aan het wachtwoord van het os in dat ding wilt komen, dat zal je hem denk ik opnieuw moeten flashen.

(als je het bios password wil cracken zal je er een bootable harde schijf met dat progje aan de interne ide poort moeten hangen, booten van de floppy controller staat in de bios uit:( dus zal je eerst in de bios moeten cracken voordat je dat kan veranderen. Als je een hd eraan hangt boot ie vanzalf daarvan (als het een winCE bak is moet je misschien de isa riser eruithalen(daar zit de flash disk op))

edit:

Ik had dit dus allemaal gedaan en toen ging de keyboard ps/2 connector naar de tering :(:(:(.

Verwijderd

zit dat bios gesoldeerd of op een voetje? En wat voor CPU zit er eigenlijk in die boundless waar we het hier over hebben?

• Pindakaasman
Thanx Flexx, Maar ik zocht eigenlijk iets makelijkers, meer in de trant van een jumpertje ofzo :(

Maar ik doe die truc wel een keer als ik wat meer tijd heb!

:)
Pagina: 1