Soltek Sl-75DRV2 / Epox 8KHA+ ?

Pagina: 1
Acties:

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Ik weet dat hier al een paar topics over gelopen hebben, nu vind ik daar m'n antwoord niet echt in. Meestal komt de Epox daar als beste uit, maar dat is dan omdat de FSB veel hoger komt. Ik zit enorm te twijfelen tussen beide borden, zeker na de test van Ome Tom gelezen te hebben.
M'n belangrijkste eisen zijn een stabiel systeem. Over de epox zie ik toch vrij veel "probleem" topics.

Welk bord denken jullie dat voor mij het best is, de rest van de hardware komt er ongeveer zo uit te zien:

AMD Athlon XP 1900+ (Of de 2000+ als ik die kan krijgen in Aken)
2x256MB Apacer CL2 (Of is 1x 512 echt zo veel duurder?)
Ati Radeon 8500DV
Soundblaster Audigy Player
Alpha Pal6035 + YS-Tech 4200RPM of Pal8045 (past niet op soltek

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op vrijdag 11 januari 2002 09:38 schreef Joppe onder andere:
Over de epox zie ik toch vrij veel "probleem" topics.
Ik wil hieraan toevoegen dat er veel meer Tweakers met Epox zijn dan met een Soltek..

Als ik uit die twee plankjes zou moeten kiezen (persoonlijk ga ik sowieso voor Abit), dan zou ik voor de Epox kiezen. Het heeft een hogere tweakbaarheid :)

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Ik ben tot nu toe prima tevreden met mijn Epox. Draait stabiel, is snel, prima over te clocken (FSB nu 160 mhz.)

Ik heb er echt geen problemen mee.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

ook hier geen problemen met de Epox, ook niet in het begin. Draaid gewoon superstabiel en geen craches...

ideaal en snel.

Btw. De Alpha PAL 8045 past ook niet zonder veilen erop. Ik heb zo'n 2.5 mm er vanaf geveild, anders raakt hij die losse condensator aan de bovenkant

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Zou die Alpha + YS-Tech dan wel krachtig genoeg zijn, heb niet echt zin in zo'n Deltafan erop, ik hou van rust

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
:Z alweer?
Pagina: 1