Toon posts:

[C++] GCC met VC++ IDE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou de combinatie van de VC++ IDE en dan de GCC compiler eraanhangen werken en hoe zou ik dit dan moeten doen?

Lijkt me op zicht wel leuk :)

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
Op vrijdag 11 januari 2002 09:31 schreef Liquidus het volgende:
Zou de combinatie van de VC++ IDE en dan de GCC compiler eraanhangen werken en hoe zou ik dit dan moeten doen?

Lijkt me op zicht wel leuk :)
Moet in principe wel kunnen werken. Intel doet hetzelfde
voor hun compiler, die kun je ook integreren. Je kunt
een demo downloaden om te zien hoe zij 't doen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

Ik heb niet echt ervaring met GCC, maar kom je niet in de knoei met resourcefiles en zo?

• marcusk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
als je een .cc bestand aan je project toevoegd, kun je gewoon bij de 'Custom Build' voor dat bestand GCC instellen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 11 januari 2002 14:18 schreef marcusk het volgende:
als je een .cc bestand aan je project toevoegd, kun je gewoon bij de 'Custom Build' voor dat bestand GCC instellen.
het is alleen erg vervelend om dat elke keer weer opnieuw te moeten doen als je een nieuw c-bestand in je project wil stoppen

misschien is werken met makefiles dan wel handiger, hoewel je dan wel met de hand moet aangeven welke files er allemaal gecompiled/gelinkt moeten worden

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:40
Je zal het vast ergens moeten kunnen configureren. Je kent de errors die VC++ kan genereren: bla bla... Failed to execute ??.exe (en dan is dat de exe van de MS compiler of linker).

Verwijderd

Mja je compiler wel vervangen door een kopietje van gcc, je blijft echter het probleem houden dat gcc totaal andere paremeters heeft dan de ms compiler, de handigste manier is waarschijnlijk een utility project te beginnen en dmv een makefile het boeltje te compileren.
Pagina: 1