Toon posts:

Hotmail geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier op school kunnen we onze emails niet nachecken: (ze hebben hem geblokt ofzo) :?

als we naar hotmail geen zegt die:

Proxy Reports:
12202 The specified URL is denied by the proxy server.

weet iemand een site waar ik wel mjn emails van hotmail kan nakijken??? of is dit helemaal niet mogelijk meer??
thx

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk eens in [topic=138846] :)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

Dennahz

Life feels like hell should.

zeker via kennisnet?

probeer www.safeweb.com us.. als ie niet plat ligt :*

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 09:03 schreef Goten het volgende:
zeker via kennisnet?

probeer www.safeweb.com us.. als ie niet plat ligt :*
of het kennisnet is , ik zou het niet weten !!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

Dennahz

Life feels like hell should.

zit je toevallig op school (ICT opleiding?)

Twitter

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-08 21:30

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Via Kennisnet kun je gewoon Hotmail bereiken, tenminste dat is op een basisschool in mijn dorp wel het geval.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35
Op vrijdag 11 januari 2002 09:55 schreef Nestor_ het volgende:
Via Kennisnet kun je gewoon Hotmail bereiken, tenminste dat is op een basisschool in mijn dorp wel het geval.
haha heeej tjeerd :D
hier ook iig basis school in hellevoetsluis waar ik stage loop.
hoe gaat het gast :)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier ook geen probleem.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:23
Kennisnet zuigt..
tunnel anders zelf alles..
via je pc thuis ofsow ..

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-08 21:30

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

offtopic:
DNS666: ja alles best met mij :), wat spook jij dan zoal nog uit op die basisschool? ;)

Verder heeft dat tunnelen niet echt veel zin op Kennisnet, ben zelf ook wel 1s aan de slag geweest met dat simpele HTTP-tunnelproggie, weet ff niet meer hoe dat heet verder, maar geen suc6 was dat iig. Maar in vergelijking met een jaar of twee geleden zijn er al wat meer poorten opgengezet.

Komt nog 1s bij dat Kennisnet klauwen met geld kost, in veel gevallen is het nog verstandiger om een echte internetaansluiting aan te schaffen (ADSL of breedbandkabel) dan dat brakke Kennisnet. Alleen zijn scholen weer verplicht een zakelijke account te nemen, dus dan zijn ze alsnog weer duurder uit dan een partikulier account.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:06

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Volgens mij hoeft het niet perse aan kennisnet te liggen, de school kan ook bepaalde URL's blokken

/dev/null

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35
Op vrijdag 11 januari 2002 11:10 schreef Nestor_ het volgende:
offtopic:
DNS666: ja alles best met mij :), wat spook jij dan zoal nog uit op die basisschool? ;)

Verder heeft dat tunnelen niet echt veel zin op Kennisnet, ben zelf ook wel 1s aan de slag geweest met dat simpele HTTP-tunnelproggie, weet ff niet meer hoe dat heet verder, maar geen suc6 was dat iig. Maar in vergelijking met een jaar of twee geleden zijn er al wat meer poorten opgengezet.

Komt nog 1s bij dat Kennisnet klauwen met geld kost, in veel gevallen is het nog verstandiger om een echte internetaansluiting aan te schaffen (ADSL of breedbandkabel) dan dat brakke Kennisnet. Alleen zijn scholen weer verplicht een zakelijke account te nemen, dus dan zijn ze alsnog weer duurder uit dan een partikulier account.
Zelfde als op de bongerd alleen dan elke dag :/
En ik ben hier WEL altijd :)
maar iig dat tunnel proggie hier ook getest en dat werkte.
nou ja voor een dag of 4 daarna vertikte ie het en vond de grote meneer dat ik teveel troep op die pc had gezet :(
dus ik had geen mirc meer :( HEEEEEEL erg zuur

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Pagina: 1