Kosten aanschaf bij mobiel abbonement?

Pagina: 1
Acties:

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35
Nou mijn ouwe telefoon is nu erg brak aan het worden en dat was een pre-paid, maar nu wil ik toch eigenlijk een telefoon met abonnement.
Nou leek mij BEN wel ok.
Zitten er nou ook nog verborgen kosten aan want het lijkt mij overdreven laag wat je moet betalen.
Ik bedoel aanschaf telefoon is normaal 550 gulden.
En nu betaal ik 12x33,96 en dan kan ik nog een uur of wat per maand gratis bellen ook.

kort samen gevat, hoeveel moet ik in de winkel betalen om dat ding me te krijgen? in de advertentie staat 0 gulden maar ik hoorde ook iets van inschrijf premie ofzow

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

premie?
Het enige premie dat ik betaal is mijn telefoonverzekering..

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35
My bad ik bedoel aansluitkosten, hoeveel moet je extra pinnen boven op die 50euro dat is mijn vraag eigenlijk :/

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 16:53
Iets uitgebreidere info zou handig zijn, m.a.w. Wat staat er precies in de advertentie? Met die "inschrijfpremie" zouden ze een korting van ik meen € 40,- kunnnen bedoelen die je krijgt als je een of ander voucher invult.

Uit je verhaal neem ik aan dat het gaat om een Ben Regelmatig. Wat voor toestel wil je erbij?

Verwijderd

Ik heb pas een libertel 60 min abo genomen Daarvoor was ik kwijt ong 250 voor de telefoon en nog iets van 110 voor de aansluitkosten van het abbonnement( dit is allemaal in guldens, ik heb ff geen zin om t om te rekenen)De prijs van de telefoon is natuurlijk afhankelijk van wat voor toestel je wilt ( mijne is een alcatel)
Verder krijg ik dan alleen maandelijks mijn abbokosten en eventuele meerkosten als ik over mijn bellimiet ga, in mijn geval een 60 minuten abo, ik bel toch alleen maar vanuit de trein om te zeggen dat ik vertraging heb