.js file genereren met php

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:01
weet iemand of er regeltjes zijn als ik een .js (javascript) file wil parsen in php?

ik heb de .js extensie al door de php parser heen lopen en hij parst de php nu ook maar ik wil nu weten hoe ik de s zo krijg dat hij t dan ook echt gaat doen.

ik wil namenlijk dat iemand net als bij de tweaktracker van tweakers gewoon die file kan opvragen met een paar variabelen er achter.

die file wordt dat aangemaakt en dan moet hij in zijn site een scrollend venstertje laten zien een stukje javascript dus.

moet ik hierom ook document.write(" "); zetten?
of moet ik dit rirect er in writen, moet ik echt alle enters eruit vissen?

hoe krijg ik de headers goed? want header("document-type: script\javascript"); werkt niet echt, ik krijg nog steeds gewoon alles te zien als of het een html file is.

heeft iemand dit ooit gedaan?

openkat.nl al gezien?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zet je er wel
code:
1
2
<script language=...>
</script>

omheen?
Je moet gewoon een file geneneren zoals elke andere javascript, dat dat via php gebeurt maakt niks uit op het moment dat het als javascript opgestuurd wordt naar de browser.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:01
maar bij de tweakers tracker zit dit er ook niet omheen, ik include het geval uiteraard wel via een javascript tag. maar ik krijg dan uiteraard een enorme bult error's :(

openkat.nl al gezien?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 11 januari 2002 08:51 schreef killercow het volgende:
maar bij de tweakers tracker zit dit er ook niet omheen, ik include het geval uiteraard wel via een javascript tag. maar ik krijg dan uiteraard een enorme bult error's :(
Nou heel simpel, los die errors op ;)

Open je javascript in een teksteditor en test/edit het net zo lang tot je browser het wel goed vindt...