Toon posts:

dynasty warriors 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zag laats een post van iemand die zei dat dit spel helemaal
te gek is, ik wil hem even bedanken en zeggen dat ie gelijk
heeft !!
O ja en ik heb een vraag, ik word de hele tijd geasskickt
in dit spel dit komt omdat mijn allies helemaal
in de pangehakt worden.
Weet iemand hoe ik ze het best kan verdedigen.
Als ik namelijk morale troops low zie race ik er
meteen heen maar dan gebeurt er wel weer ergens anders iets
Ik kom eigenlijk dus mannetjes te kort help
even een plaatje voor de mensen die het spel niet kennen
(ps2 budget spel echt cool)
Afbeeldingslocatie: http://www.mastergamer.com/pics/dynastywarriors222.jpg

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

(jarig!)
Op vrijdag 11 januari 2002 08:42 schreef vlorp het volgende:
Zag laats een post van iemand die zei dat dit spel helemaal
te gek is, ik wil hem even bedanken en zeggen dat ie gelijk
heeft !!
O ja en ik heb een vraag, ik word de hele tijd geasskickt
in dit spel dit komt omdat mijn allies helemaal
in de pangehakt worden.
Weet iemand hoe ik ze het best kan verdedigen.
Als ik namelijk morale troops low zie race ik er
meteen heen maar dan gebeurt er wel weer ergens anders iets
Ik kom eigenlijk dus mannetjes te kort help
That dude would be me :D

Spel is gruwelijk, alleen moet je een beetje de tactics snappen. Het draait namelijk allemaal om het moreel van je mannen. Als je op de map een klein groepie van je mannen in de pan wordt gehakt door de enemies, daalt hun moreel. Dan rush je er heen en beuk je net zo lang tot jouw mannen de overmacht weer krijgen en hun moreel weer stijgt. Zie je weer een team van je in de problemen, daar heen rennen (liefst op een paard) en die weer in elkaar beuken. Als je et voor de eerste keer speelt raad ik je Dian Wei aan, die gast met die Axe en die beer op ze arm, he kicks ass! >:)

Wat ik meestal doe, is vast een stuk vooruit rennen en daar vast iedereen afslachten, zo krijgen je mannen et ook minder moeilijk...

Heb je em trouwens op easy of medium staan, had em eerst op medium staan, dat was in et begin nog ff te moeilijk...
Speel nu lekker op hard B-)

Kan niet w8ten op deel 3 (multiplayer mode :9~)

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
Hey dank je wel man super kan niet wachten om vanmiddag naar
huis te gaan lekker dw2 spellen :)
Superbedankt in ieder geval staat bij mij op meduim kan het misschien wel zijn en zal wat meer op die moraal letten
en vecht zhou yu en die schijnt idd niet zo goed te zijn
nog een screentje om het af te leren hoor
Afbeeldingslocatie: http://www.mastergamer.com/pics/dynastywarriors244.jpg

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Is dit spel nou net zo'n chaos als het er uit ziet op die pics of lijkt dat maar zo?

Volgens mij zou ik echt na 5 minuten spelen gek worden als het zo'n chaos is, waarschijnlijk zou ik nix anders doen dan op alle knoppen rammen :)

There is no magic.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:23

^^0nMe

Got Babana's?

Ik heb deel 3, in het engels, hij roelt hard !!!
Maar 1 ding is wel raar, na 1 of 2 'inkomlevels' is het opeens fokking moeilijk, stond volgens mij zelfs op allermakkelijkst, en met 2 players. Het grote probleem is dat de bazen kunnen blocken, en de archers heel erg grof zijn, als je een halve sec stilstaat dan krijg je 10 pijlen in je reet ;).

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

(jarig!)
Op vrijdag 11 januari 2002 17:23 schreef OO0nMe het volgende:
Ik heb deel 3, in het engels, hij roelt hard !!!
Maar 1 ding is wel raar, na 1 of 2 'inkomlevels' is het opeens fokking moeilijk, stond volgens mij zelfs op allermakkelijkst, en met 2 players. Het grote probleem is dat de bazen kunnen blocken, en de archers heel erg grof zijn, als je een halve sec stilstaat dan krijg je 10 pijlen in je reet ;).
Waar de fok heb je deel 3 vandaan?!?!?!?!?!?!
Ik mot em hebben, volgens Dimension+ is ie nog niet uit in Europa, wel in USA, maar me PS2 is nog steeds niet gemodchipped... |:(
Is dit spel nou net zo'n chaos als het er uit ziet op die pics of lijkt dat maar zo?
Volgens mij zou ik echt na 5 minuten spelen gek worden als het zo'n chaos is, waarschijnlijk zou ik nix anders doen dan op alle knoppen rammen
Ennuh The_Will, het spel is alles behalve op knoppen rammen...tsssss, tis een war-strategiespel gast! Als je de moves niet kent kom je niet ver... :P En een beetje gevoel voor tactics is ook erg van belang, zeker in Hard :)

Signature?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:23

^^0nMe

Got Babana's?

Op vrijdag 11 januari 2002 18:51 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Waar de fok heb je deel 3 vandaan?!?!?!?!?!?!
Ik mot em hebben, volgens Dimension+ is ie nog niet uit in Europa, wel in USA, maar me PS2 is nog steeds niet gemodchipped... |:(
[..]

Ennuh The_Will, het spel is alles behalve op knoppen rammen...tsssss, tis een war-strategiespel gast! Als je de moves niet kent kom je niet ver... :P En een beetje gevoel voor tactics is ook erg van belang, zeker in Hard :)
Ok, ik moet bekennen dat ik hem dus niet legaal heb, beetje moeilijk om met mijn jap ps2 een USA import spelen. Daarom hoop ik op een messiah chip of een andere manier waarmee ik import(dus PAL en evt USA) kan spelen.
Je moet idd niet alleen maar op knoppen rammen, dan overleef je het zelfs op supereasy niet (ervaring :D)
De combo moves zijn nu nog wreder geworden, iedereen heeft er 4 verschillende 'finishers' dacht ik en 2 super moves. Weet alleen niet waarom je in story mode sommige finishers niet kan doen en in time attack wel, waarschijnlijk moet je betere wapens hebben eerst of hogere rang.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
zo deel 3 klinkt nog (is dat wel mogelijk) vetter dan 2
hmmm /me denkt dat ie maar even release in de gate gaat houden

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

(jarig!)
Op zaterdag 12 januari 2002 18:10 schreef vlorp het volgende:
zo deel 3 klinkt nog (is dat wel mogelijk) vetter dan 2
hmmm /me denkt dat ie maar even release in de gate gaat houden
Duurt nog wel tot maart ofzo voor ie uitkomt, dus gelijk dan MGS2, FFX en DW3 halen, moet maar ff wat overuren gaan draaien bij de PTT :P

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
kewl werk je ptt waar precies (afd dus)
heb daar ook gewerkt wel in ander rayon dan

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

(jarig!)
Op zaterdag 12 januari 2002 18:51 schreef vlorp het volgende:
kewl werk je ptt waar precies (afd dus)
heb daar ook gewerkt wel in ander rayon dan
PTT Amsterdam, Rayon West, afdeling ehm, werk er als Zaterdagpostbode, dus woonwijken Osdorp en Geuzenveld. Werk er nu zo'n 2 maanden :D

Signature?

Pagina: 1