paar vragen

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik vroeg me het eea af.

1. Als je een window plaats zonder raamrubber, is dat dan mooi? Want als je het gat goed uitzaagt lijkt mij dat het wel mooi is.

2.Is het mogelijk om een fan in een window te plaatsen. En zo ja, kan je dat gat gewoon met een dremel maken?

3. De nep-dremel van ferm, kan die wel wat hebben of istie zo kapot. Ik bedoel, als je een gat voor een window en 4/5 blowholes maakt, is de ferm dan dood of issie still going strong?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Op vrijdag 11 januari 2002 08:41 schreef MaxKeyner het volgende:
ik vroeg me het eea af.

1. Als je een window plaats zonder raamrubber, is dat dan mooi? Want als je het gat goed uitzaagt lijkt mij dat het wel mooi is.

2.Is het mogelijk om een fan in een window te plaatsen. En zo ja, kan je dat gat gewoon met een dremel maken?

3. De nep-dremel van ferm, kan die wel wat hebben of istie zo kapot. Ik bedoel, als je een gat voor een window en 4/5 blowholes maakt, is de ferm dan dood of issie still going strong?
1. Heel netjes zagen dan. Je kunt er naderhand altijd nog raamrubber ingooien, da's wel een voordeel als je uitschiet.

2. Why not? Of het mooi is is een ander verhaal.

3. Die FERM gaat wel ff mee hoor, en anders heb je nog garantie. De schijfjes schijnen wel erg hard te gaan.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Ben het eens met scorpionv.
Je kan later altijd nog een rubber erin zetten.

En een fan in je raam, volgens mij is dat niet zo mooi.
Je kijkt tegen dat zwarte blok aan met die leuke draadjes.
Het is maar wat je leuk vind.

Op al de "fake demels" zit meestal wel een jaar garantie dus moet hem gewoon binnen dat jaar goed gebruiken. :)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

1. Ja kan, moet je wel een donkere kleur voor je kast nemen denk ik. Ik heb hem zwart en zonder rubber ziet dat er prima uit.
2. Kan, maar idd niet echt mooi denk ik.
3. Geen idee, ik heb een dremel ;)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
1. als je de randjes bijwerkt met de zelfe kleur als je kast valt het niet eens op denk ik. zo ga ik het ook doen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Oke, welke randjes bedoel je? die van de window?
Pagina: 1