Toon posts:

koelpasta, hoeveel??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo medetweakers,

Laatst zag ik een review van AS3, toen zag ik dat er een hele dikke laag opgesmeert werd... Terwijl hier iedereen beweert dat het juist zo dun mogelijk moet... Dus hoeveel moet ik er ongeveer opdoen?? Aangezien ik vanmiddag als het goed is een AMD athlon XP1800+ krijg zou ik dat graag willen weten! alvast bedankt! :)

Verwijderd

Druppel op de core, koeler erop en gaan met die banaan

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 januari 2002 08:08 schreef FoRzA het volgende:
Druppel op de core koeler erop en gaan met die banaan
dus het moet wel dun?? :?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Zo dun mogelijk. De putjes en de minieme spleet tussen de core van je proc en de koeler moet net opgevuld zijn. Als je te veel van die troep aanbrengt zal de werking ervan negatief be-invloed worden.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 08:08 schreef pjot het volgende:

[..]

dus het moet wel dun?? :?
Ja gewoon een druppel erop,als je je koeler er dan op zet verspreid ie het wat meer, en dat is dan dun..

Verwijderd

Topicstarter
okay ik weet genoeg!! bedankt!! Ik begon eerst te twijfelen door die review... :)

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Ik zelf ben niet zo'n voorstander van de "druppel op de core". Ik spuit een kloddertje op de core (in geval van zo'n AS spuitje) en spreid dit vervolgens egaal uit met een ander object. Meestal gebruik ik een klein (plat) schroevendraaiertje op het over de core te verspreiden. Dit moet uiteraard met enig beleid gebeuren en niet met geweld.

Zorg ervoor dat er een dun laagje op de core zit zodat alles zilver is (de core dus, NIET de hele CPU :)) maar dan wel zo dun mogelijk.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 08:17 schreef Stuff het volgende:
Ik zelf ben niet zo'n voorstander van de "druppel op de core". Ik spuit een kloddertje op de core (in geval van zo'n AS spuitje) en spreid dit vervolgens egaal uit met een ander object. Meestal gebruik ik een klein (plat) schroevendraaiertje op het over de core te verspreiden. Dit moet uiteraard met enig beleid gebeuren en niet met geweld.

Zorg ervoor dat er een dun laagje op de core zit zodat alles zilver is (de core dus, NIET de hele CPU :)) maar dan wel zo dun mogelijk.
maakt niet uit als je koeler goed is drukt ie hard zat om de koel pasta te verdelen:)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

scorpionv

This space for rent

Officiele instructies van AS

En ik zeg het niet graag maar UTFS. Dit is al zooooo vaak langsgekomen.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Op vrijdag 11 januari 2002 08:17 schreef Stuff het volgende:

I agree !

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik gebruik altijd een pinpas. Werkt perfect en je kan een flinterdun laagje leggen :) En ja, je kon even zoeken...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09

RammY

Dát!

Net zo veel dan dat je denkt dat je te weinig hebt...

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Ik doe er altijd een druppeltje op... en smeer het dan open tot een mooi laagje moeraspasta :):)
Werkt goed :)
Pagina: 1