Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Is 't ineens gekomen of werd 't geleidelijk erger? Doet ie 't bij CD-roms, audio cd's en DVD's?
Je kunt testen of 't niet aan de rest van 't systeem ligt door ff de ide kabel uit de Pioneer te trekken, systeem op te starten en kijken of ie ze dan wel binnen houdt. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar proberen kan geen kwaad.
Wanneer ik een cd in mijn DVD stop, blijft er heel even in en dan spugt er na er gelijk weer uit, het is zelfs zo erg dat ik er geen gebruik van kan maken
Hoi,
Ik heb ook die pioneer 106s en hij spuugt, maar zuigt ook!
Bij mij blijven de CDroms er wel in overigens.
Alleen, medelezers, hij leest vele vele cd's niet uit.
Wie weet iets over onderstaande?
Althans, ja nog gekker, ik kan wel de dir's en bestanden zien, maar gEEn setup of install doen van byv.:
Geluidskaart cdrom -> acrobat reader
3D games: startrek en messiah, installeert ie niet, doet geen eens een poging
Office 2000: in 1 x alles.....
B
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Bij mij leest de 106s ook geen cdroms (meer).. En ook geen DVDs. Althans.. onder XP niet. Onder 98 werkt alles perfectOp zondag 13 januari 2002 11:54 schreef notsonewbie het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb ook die pioneer 106s en hij spuugt, maar zuigt ook!
[..]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
ik heb de 105s en een firmware update heeft de problemen grotendeels verholpen !
Verwijderd
hhmm....[b]Ik heb ook die pioneer 106s en hij spuugt, maar zuigt ook!
Wie weet iets over onderstaande?
Althans, ja nog gekker, ik kan wel de dir's en bestanden zien, maar gEEn setup of install doen van byv.:
Geluidskaart cdrom -> acrobat reader
3D games: startrek en messiah, installeert ie niet, doet geen eens een poging
Office 2000: in 1 x alles.....
B
ik heb de pioner 106S ook...enne geen enkel probleem met cd-roms of dvd's.
Probeer eens de firmware te updaten, die nieuwste via drivers te downen (als je een MB met een via-chipset hebt uiteraard).
Check of DMA op je pioneer is aangevinkt.
Firmware,(heb ik wel gedowned) onder XP, hoe gaat dat dan? Vanaf een bootdisk? Die vond ik niet in help van winXP.ik heb de pioner 106S ook...enne geen enkel probleem met cd-roms of dvd's.
Probeer eens de firmware te updaten, die nieuwste via drivers te downen (als je een MB met een via-chipset hebt uiteraard).
Check of DMA op je pioneer is aangevinkt.
Via drivers: er zat een aparte floppie bij met de laatste drivers, nieuwer dan op mobo cdrom. Op de site van Abit: geen via 4-1 drivers gevonden.
DMA, ja rot naar gezocht waar ik dat in winXP kan enabelen.
Hardware, rechtsklikken options... DMA niet gevonden.
En hij heeft het vast, want ata66 device.
Thanx,
B
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Wel heel erg raar..
Misschien heeft ie griep ofzo, meet zijn temperatuur eens
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Ik zou ook een Pioneer kopen (ok, met tray --> 16/40) maar
hier wordt ik niet bepaald vrolijk van... Dan toch de Toshiba?
Over de Pioneer kan ik niet veel zeggen, maar ik zelf al meer als een jaar een Toshiba 12x40x DVD speler, moet zeggen, bevalt me prima, leest alles goed (dvd's, cd's, cdr's, cdrw's etc) en is erg stil (zeker in vergelijk tot de Pioneer).Op dinsdag 15 januari 2002 16:28 schreef _Brake_ het volgende:
Wat nouIk dacht dat Pioneer de beste DVD spelers maakte!?
Ik zou ook een Pioneer kopen (ok, met tray --> 16/40) maar
hier wordt ik niet bepaald vrolijk van... Dan toch de Toshiba?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
BedanktOp dinsdag 15 januari 2002 16:34 schreef Wallie het volgende:
[..]
Over de Pioneer kan ik niet veel zeggen, maar ik zelf al meer als een jaar een Toshiba 12x40x DVD speler, moet zeggen, bevalt me prima, leest alles goed (dvd's, cd's, cdr's, cdrw's etc) en is erg stil (zeker in vergelijk tot de Pioneer).
te kopen... En nu? ROFL... Ach ja... mh0000000h
En (nog) geen prob's mee gehad.
Die van mij leest juist erg goed,in verhoudig met de Afreey DVD-Rom die ik hier ook heb.
(Maarja heb hem pas anderhalve week die Pioneer.)
Gewoon terug gaan met dat ding als je nog garantie hebt.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Maakt een beetje veel geluid, maar leest alles en snel.
en nooit een firmware update hoeven te doen.
Verwijderd
Zo niet, hier downen.
Of natuurlijk de regiovrije vanaf de firmware page
Changes (beetje brak engels):
1) DVD-R for General Ver. 2.0, DVD-RW Ver. 1.1 The disk it corrects the trouble where with the Primo DVD record being completed capacity is recognized the 4.7GB with the Single-Border.
2) After several degrees inserting the MultiSession disk of the CD-R/RW, when the Multi Border disk of the DVD-R is inserted, having the fact that you can recognize the after the 2nd border and become correction
3) When the highest rpm is type of media above 5000rpm, it corrects the trouble which has the fact that revolution is increased to the highest rpm even with the disk where the imbalance quantity of the media is large.
4) Being not to have the Retry in Read Header command, it added the Retry sequence.
5) Windows XP HCT10.0 corresponding point addition (for Windows XP logographic acquisition)
As for this correction with modification for Windows XP logographic acquisition, even with version of the time before basically there is no problem in drive recognition and operation on the Windows XP.
(1) Support of Read Disc Information command
(2) Support of Read Track/RZone Information command
(3) _fua of Read12, support of _streaming bit
(4) Device Busy Class, Multi Host Class and External Request Class of GESN
Each Event support
(5) Structure Supported List of Read DVD Structure (Format = FFh) support
6) The Multi Session disk (the disk where RF level of each session is different extremely) not be able to recognize, measure.
7) Applying the CD-ROM, having the fact that after doing, the DVD-R sets up the Read and becomes the ? and others ? measure
9) Improvement with DVD Dual disk
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Ik heb inmiddels een Sony DDU1621 gehaald, een stuk beter
voor mij nooit meer een Pioneer
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
Hij wilde nog wel eens CD's niet of slecht lezen
Echter ik heb dus gister die firmware upgrade gedaan (regiovrije) maar nu moest ik WEER een regio kiezen en toen stond er dat ik nog maar 1x ipv 4x de regio mocht veranderen. Is dit normaal???
Het maakt ook niet zoveel uit, ik was toch niet echt van plan om andere dan regio 2 dvd's te kopen...
hmm hij niet oud.. heb hem maar een half jaar een plextor 16/10/40a is het...
Zoals ik al eerder zei : Nooit meer een pioneer voor mij