Hi Y'all,
Ik maak al ongeveer twee maanden gebruik van MXstream onder Windows XP. Geen problemen tot twee dagen geleden. IE gaf plotseling een dns-error aan. Ik heb het een en ander geprobeerd:
- Nieuwe VPN-verbinding gemaakt
- Pingen naar modem en netwerkkaart(beiden gingen goed)
- Pingen naar ip-nummer www.ns.nl(ging goed)
- Pingen naar www.ns.nl(niet)
- Dns-nummers in VPN gezet(geen resultaat)
- Reset defaults van de modem
- MXS_home.exe kon ik niet draaien volgens compu..
Na deze handelingen heb ik mijn Ethernetmodem aangesloten op mijn laptop. Deze draait Win98. MXstream werkt daar nu WEL.
Nu rest mij de vraag:
Wordt het probleem veroorzaakt door XP, IE of misschien een niet functionerende netwerkkaart? Aangezien laatstgenoemde wel gepinged kan worden en twee maanden gefunctioneerd heeft, lijkt me dat niet het probleem.
Wat kan het zijn?
Ik maak al ongeveer twee maanden gebruik van MXstream onder Windows XP. Geen problemen tot twee dagen geleden. IE gaf plotseling een dns-error aan. Ik heb het een en ander geprobeerd:
- Nieuwe VPN-verbinding gemaakt
- Pingen naar modem en netwerkkaart(beiden gingen goed)
- Pingen naar ip-nummer www.ns.nl(ging goed)
- Pingen naar www.ns.nl(niet)
- Dns-nummers in VPN gezet(geen resultaat)
- Reset defaults van de modem
- MXS_home.exe kon ik niet draaien volgens compu..
Na deze handelingen heb ik mijn Ethernetmodem aangesloten op mijn laptop. Deze draait Win98. MXstream werkt daar nu WEL.
Nu rest mij de vraag:
Wordt het probleem veroorzaakt door XP, IE of misschien een niet functionerende netwerkkaart? Aangezien laatstgenoemde wel gepinged kan worden en twee maanden gefunctioneerd heeft, lijkt me dat niet het probleem.
Wat kan het zijn?