Ik heb net deze koeler op m'n AMD TB 1200@1200 zitten met de bijgeleverde geleidende pasta. De fan zit standaard op zuigen gemonteerd en lijkt me ok. Het bijgeleverde fanspeed regelaartje staat op max, 5037 rpm.
Ik weet dat m'n case niet een perfecte luchtstroom heeft. Het is een AOpen HX08 met:
-dubbelfans hdd cooler 35 CFM (outtake midden voorkant)
-Papst 80 mm 33 CFM (intake onderin voorkant)
-standaard ASUS video coolertje
-fan van de standaard power suppy, 300W
er zitten verder geen andere openingen in dan die standaard zijn.
Volgens MMB 5 wordt m'n CPU idle 52C, en dan nog twee temperaturen waarvan ik denk dat het m'n HD is en m'n case temp: 31C en 25C.
Case open en idle wordt hij 40C.
Nu heb ik deze koeler gekocht omdat mijn Glogal Win WBK68 ook niet beter koelde dan rond de 52C.
Is het zo dat AMD Thunderbirds zo warm worden of is er iets mis met deze koeler? Wat is voor deze kast de beste oplossing om een betere flow te krijgen?
Ik weet dat m'n case niet een perfecte luchtstroom heeft. Het is een AOpen HX08 met:
-dubbelfans hdd cooler 35 CFM (outtake midden voorkant)
-Papst 80 mm 33 CFM (intake onderin voorkant)
-standaard ASUS video coolertje
-fan van de standaard power suppy, 300W
er zitten verder geen andere openingen in dan die standaard zijn.
Volgens MMB 5 wordt m'n CPU idle 52C, en dan nog twee temperaturen waarvan ik denk dat het m'n HD is en m'n case temp: 31C en 25C.
Case open en idle wordt hij 40C.
Nu heb ik deze koeler gekocht omdat mijn Glogal Win WBK68 ook niet beter koelde dan rond de 52C.
Is het zo dat AMD Thunderbirds zo warm worden of is er iets mis met deze koeler? Wat is voor deze kast de beste oplossing om een betere flow te krijgen?