3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
daar staat inderdaad wel wat meer schots en scheef (zo had je daar ook een +4 voor een oppervlakkig zinnetje, JT, waarom heb je die niet gelijk ook gemeld
)
heb de onterechte flamebaits en trolls weggewerkt (echter twijfel of deze nou echt veel meer waard is, alhoewel het zeker geen troll is, en er staat nog een reactie op +2 met een verkeerde tag; flamebait; deze dus)
maar verder ben ik wat voorzichtig met met de meer puur hardware georienteerde draadjes, dus hopelijk valt er nog een ander moderatie-mens met schaaf en opwaardeerkrikje te vinden die zijn blik daarover wil werpen.
heb de onterechte flamebaits en trolls weggewerkt (echter twijfel of deze nou echt veel meer waard is, alhoewel het zeker geen troll is, en er staat nog een reactie op +2 met een verkeerde tag; flamebait; deze dus)
maar verder ben ik wat voorzichtig met met de meer puur hardware georienteerde draadjes, dus hopelijk valt er nog een ander moderatie-mens met schaaf en opwaardeerkrikje te vinden die zijn blik daarover wil werpen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
ook maar ff doorgelopen en het lijkt nu wel aardig te staan.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Deze is een beetje een schreeuwreactie, waar moetie heen?
Op vrijdag 11 januari 2002 08:26 schreef Thor-korenwolf het volgende:
draadje done, tag changed
offtopic:
/me over je PM van gisteren, meel anders maar
/me over je PM van gisteren, meel anders maar
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Staat volgens mij goed op 0Op vrijdag 11 januari 2002 08:39 schreef Netman867 het volgende:
Deze is een beetje een schreeuwreactie, waar moetie heen?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1