http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
misschien heb je te weinig geheugen in je servert?
win98 springt ook nog es onnauwkeurig met je geheugen op.
Dus, of meer geheugen, of windows 2000 of linux draaien...
P.S.
Je ping wordt bepaald door je verbinding, ligt dus aan de traffic en je provider
P.S.
Je ping wordt bepaald door je verbinding, ligt dus aan de traffic en je provider
Verwijderd
ik zaal gewoon meer geheugen kopen (kost niets) en ik zou win 2k of 2000 er op gooienOp vrijdag 11 januari 2002 00:56 schreef swopfile het volgende:
misschien heb je te weinig geheugen in je servert?
P.S.
geef mij dan ff een 512 mb RIMM module, kost toch nix...Op vrijdag 11 januari 2002 11:10 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
ik zaal gewoon meer geheugen kopen (kost niets) en ik zou win 2k of 2000 er op gooien
ik denk dat andere server-software (géén 9x!) je problem moet solven, en dat van die ping, tjah, wat heb je, casema?
Doe mij dan maar 1024 mb ECC DDR Dane Elec geheugen, kost toch nixOp vrijdag 11 januari 2002 11:10 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
ik zaal gewoon meer geheugen kopen (kost niets)
win2k of win2000? Was ut verschilOp vrijdag 11 januari 2002 11:10 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
ik zaal gewoon meer geheugen kopen (kost niets) en ik zou win 2k of 2000 er op gooien
De manier waarop je het schrijftOp vrijdag 11 januari 2002 11:27 schreef xeninex het volgende:
[..]
win2k of win2000? Was ut verschil![]()
op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.
Of je doet beide d.m.v. Dual Boot.Op vrijdag 11 januari 2002 11:10 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
en ik zou win 2k of 2000 er op gooien
wheheheheOp vrijdag 11 januari 2002 11:30 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Of je doet beide d.m.v. Dual Boot.
ik heb van meerdere mensen gehoord dat er echt een prog is voor je ping.
kabel is mxstream
kabel is mxstream
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
mxstream kabel?Op vrijdag 11 januari 2002 11:48 schreef rhermans het volgende:
ik heb van meerdere mensen gehoord dat er echt een prog is voor je ping.
kabel is mxstream
Pagina: 1