Heb FS2000 al, is FS2002 het kopen waard??

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:08
Zoals het topic al zegt: ik heb FS2000 al, ik hou van flightsims, maar dan ook echt goede met veel mogelijkheden enzow...

Is het het waard voor mij om FS2002 ook aan te schaffen? Kan ik VEEL andere vliegtuigen downloaden? Zal het goed draaien op mijn systeem?: (ik hou van superveel detail)

AMD XP 1600+
512 MB DDR geheugen
Maxtor 40 gig 7200 rpm
ATi Radeon 8500
SBLive! 5.1

Zoals gezegd: ik hou veel van flightsims, maar ik heb ze de laatste tijd wat minder gespeeld door tijdgebrek. Nu wil ik er weer aan beginnen. Aangezien ik iedereen op Spielerij hoor praten over FS2002, neem ik aan dat ie ook ECHT goed moet zijn?? En zijn de multiplayer mogelijkheden leuk??

Ik ben benieuwd :)

Join het GoT Pulse-Team!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

De meningen verschillen hierover natuurlijk. Maar ik denk dat de meeste FS'ers het hier met mij eens zijn wanneer ik je eerste vraag met een volmondig "ja!" beantwoord! :)

Er is een enorm grote hoeveelheid aan slecht, matig, gemiddeld, goed, super, en uitmuntend downloadbaar spul te vinden (zie FAQ in .sig voor wat links :P). De community is zeer actief, er zit altijd wel wat van je gading tussen :9

Op jouw systeem zul je makkelijk alle registers open kunnen trekken.

Multiplayer: ik zou zeggen, doe 'n keertje mee en ervaar zelf hoe leuk het is :)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 01:31

Tourniquet

Hiya, fellas!

het is het waard! :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Denman
Okay, dus kwa snelheid trekt mijn PC het, en wat gameplay betreft (en netwerk) zit het bij jullie dus ook wel snor...

Maar wat mijn joystick betreft heb ik nog mijn twijfels, ik heb namelijk nog een (oude) Microsoft SideWinder Force Feedback (1).

Kan ik hier nog een beetje mee simmen of is dit ECHT uit de tijd?

Join het GoT Pulse-Team!

• rdluca
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 23:37 schreef DenMan het volgende:
Zoals het topic al zegt: ik heb FS2000 al, ik hou van flightsims, maar dan ook echt goede met veel mogelijkheden enzow...

Is het het waard voor mij om FS2002 ook aan te schaffen? Kan ik VEEL andere vliegtuigen downloaden? Zal het goed draaien op mijn systeem?: (ik hou van superveel detail)

AMD XP 1600+
512 MB DDR geheugen
Maxtor 40 gig 7200 rpm
ATi Radeon 8500
SBLive! 5.1

Zoals gezegd: ik hou veel van flightsims, maar ik heb ze de laatste tijd wat minder gespeeld door tijdgebrek. Nu wil ik er weer aan beginnen. Aangezien ik iedereen op Spielerij hoor praten over FS2002, neem ik aan dat ie ook ECHT goed moet zijn?? En zijn de multiplayer mogelijkheden leuk??

Ik ben benieuwd :)
Toen FS2000 uitkwam heb ik nog minstens een half jaar met FS98 gevlogen omdat er te weinig mooie sceneries en planes voor FS2000 waren.
FS2002 heb ik meteen gekocht en de standaard scenery is al veel beter als in FS2000. FS2002 loopt ook veel beter dan zij voorganger, helemaal onder XP. FPS verdubbelen bijna ten opzichte van FS2000
De sprong die je maakt door naar FS2002 over te stappen doet je zijn voorganger heel snel vergeten. Zeker nu alle add-ons 2002 compatible woren gemaakt of al zijn.

Op jou systeem kan je probleemloos alles op max zetten en je nog ziek lachen door aan de FPS in FS200 te denken.

Er is 1 hele grote maar....
Koop FS2002 en je bent geheid weer verslaafd :)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 01:31

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 10 januari 2002 23:48 schreef DenMan het volgende:
Okay, dus kwa snelheid trekt mijn PC het, en wat gameplay betreft (en netwerk) zit het bij jullie dus ook wel snor...

Maar wat mijn joystick betreft heb ik nog mijn twijfels, ik heb namelijk nog een (oude) Microsoft SideWinder Force Feedback (1).

Kan ik hier nog een beetje mee simmen of is dit ECHT uit de tijd?
Dat ligt eraan hoe je vliegt. Als je alleen gaat stuntvliegen of islandhoppen met een Cessna is een goede joystick wel aan te raden (een yoke is nog beter natuurlijk, maar ook meer €'s).

Als je meer geinteresseerd bent in het vliegen van natuurgetrouwe routes met een groot vliegtuig (zoals ik), heb je amper een stick nodig, alleen bij het opstijgen en als je eens zin hebt in een manual landing. Voor de rest is het dan alleen muis-klik-werk op de knopjes op het panel.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op donderdag 10 januari 2002 23:48 schreef DenMan het volgende:
Met die genotsknuppel valt nog prima te vliegen, al is het i.v.m. een echte "yoke" natuurlijk wel wat behelpen.

Kom voor verdere info. trouwens eens langs op IRC :) Server = irc.tweakers.net, kanaal = #flightsim (dat zouden meer mensen moeten doen :P

• Denman
Op donderdag 10 januari 2002 23:50 schreef rdluca het volgende:

[..]

Toen FS2000 uitkwam heb ik nog minstens een half jaar met FS98 gevlogen omdat er te weinig mooie sceneries en planes voor FS2000 waren.
FS2002 heb ik meteen gekocht en de standaard scenery is al veel beter als in FS2000. FS2002 loopt ook veel beter dan zij voorganger, helemaal onder XP. FPS verdubbelen bijna ten opzichte van FS2000
De sprong die je maakt door naar FS2002 over te stappen doet je zijn voorganger heel snel vergeten. Zeker nu alle add-ons 2002 compatible woren gemaakt of al zijn.

Op jou systeem kan je probleemloos alles op max zetten en je nog ziek lachen door aan de FPS in FS200 te denken.

Er is 1 hele grote maar....
Koop FS2002 en je bent geheid weer verslaafd :)
Kijk... jullie zijn allemaal wel overtuigend zeg...

Er is 1 hele grote maar:
moet ik WEER naar de winkel en geld uitgeven ;)
Ik moet toch eens minder naar die tweakers luisteren :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Het is idd een supermooie Flightsim! Ik heb nog nooit eerder een flightsim gespeeld, dus dit is mijn allereerste, maar echt een supergoeie, alleen multiplayer is soms brak :(

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb ze ook beide gekocht, en echt geen spijt van. FS2000 liep bij mij een stuk slechter en zag er ook nog eens minder uit. Nadeel van FS2002 en dat vind ik persoonlijk voor het geld echt zwaar waardeloos, is het ontbreken van een normale gedrukte handleiding (behalve dan een duf dun foldertje waar 2% van de info in staat).

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
met jou systeem zal het echt supermooi draaien dus ik zou hem zeker kopen. De textures zijn veel beter en de framerate is ook nog eens veel beter is.

tampert, kriminalpolizei

• Denman
Op vrijdag 11 januari 2002 10:12 schreef OzBoz het volgende:
Ik heb ze ook beide gekocht, en echt geen spijt van. FS2000 liep bij mij een stuk slechter en zag er ook nog eens minder uit. Nadeel van FS2002 en dat vind ik persoonlijk voor het geld echt zwaar waardeloos, is het ontbreken van een normale gedrukte handleiding (behalve dan een duf dun foldertje waar 2% van de info in staat).
Hmmz, je zou toch wel een mooie dikke handleiding verwachten voor zo'n ultra-realistisch (en duur :)) spel. Maar ik kan me ook niet herinneren dat het bij FS2000 zat. Behalve luchthaven gegevens e.d. Raar. Maar ja, ik denk toch dat ik um wel ga halen :)

Join het GoT Pulse-Team!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Zal mijn mening ook maar ff geven: Kopen. Echt zeker de moeite waard, ook al heb ik alleen ervaring met FS5.1 en alles wat ervoor zit. Helemaal top dit. Alleen verslaving gegarandeerd, dus je bent gewaarschuwd. :D

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Pagina: 1