ik heb net dualscreen voor elkaar met een extra pci kaart, loopt allemaal perfect, alleen krijg ik icq niet naar de andere monitor, omdat hij dan zo 'handig' blijft plakken aan het eerste beeldscherm. nou heb ik de search gebruikt, en daar hoor je dat je met het programma ultramon dit kan verhelpen, dit heb ik geinstalled, maar de vraag is hoe je dit doet in ultramon? gr. jcp
Mij is het met ultramon ook niet gelukt, maar ik heb het wel opgeslost.
Ik heb van www.trillian.cc het programma Trillian gedowned. Met dit programma kun je messages ontvangen/sturen van/naar ICQ, MSN, IRC etc.
Dit programma plakt zich in 1e instantie ook vast op monitor 1 aan de zijkant, maar als je de optie 'lock' uitzet, dan gaat ie probleemloos naar monitor 2.
Ow, en het werkt verder perfect.
Ik heb van www.trillian.cc het programma Trillian gedowned. Met dit programma kun je messages ontvangen/sturen van/naar ICQ, MSN, IRC etc.
Dit programma plakt zich in 1e instantie ook vast op monitor 1 aan de zijkant, maar als je de optie 'lock' uitzet, dan gaat ie probleemloos naar monitor 2.
da's geen oplossing! da's een workaround... subtiel verschilOp vrijdag 11 januari 2002 07:15 schreef superbikkel het volgende:
Mij is het met ultramon ook niet gelukt, maar ik heb het wel opgeslost.
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Er zijn hier al een vrij groot aantal threads over geweest, er is echter geen eenduidige oplossing.
Decompiling van ICQ lijkt me het enige, echter ken ik niet genoeg ASM voor
Er IS 1 manier..., zet de monitor waar je ICQ in wil als primary monitor. Dit suckt om de volgende reden : sommige games hebben niet de mogelijkheid om de videokaart te selecteren waarop je wil spelen en nemen de primary, je zit dan bijv Q3A te spelen op een PCI SIS kaart
terwijl je Geforce 3 Ti500 je desktop toont 
Dus je kan bijna als dual monitor user (of trial zoals ik
) om Trillian te gebruiken.
Decompiling van ICQ lijkt me het enige, echter ken ik niet genoeg ASM voor
Er IS 1 manier..., zet de monitor waar je ICQ in wil als primary monitor. Dit suckt om de volgende reden : sommige games hebben niet de mogelijkheid om de videokaart te selecteren waarop je wil spelen en nemen de primary, je zit dan bijv Q3A te spelen op een PCI SIS kaart
Dus je kan bijna als dual monitor user (of trial zoals ik
ik heb al wat gevonden, werkt ook niet helemaal feilloos, maar het lukt; install Ultramon,en stel bij Hotkeys: 'move window to next monitor' een key combinatie in,( ik heb alt+M) en selecteer icq.... alt+m, en hij is op het andere beeldscherm. Het nadeel is dat als je op het andere scherm icq gaat slepen hij weer terug schiet, maar als je hem gewoon laat staan waar hij staat kan je er alles mee :-).
Verwijderd
je was me voorOp vrijdag 11 januari 2002 18:09 schreef ZwambaL het volgende:
ik heb al wat gevonden, werkt ook niet helemaal feilloos, maar het lukt; install Ultramon,en stel bij Hotkeys: 'move window to next monitor' een key combinatie in,( ik heb alt+M) en selecteer icq.... alt+m, en hij is op het andere beeldscherm. Het nadeel is dat als je op het andere scherm icq gaat slepen hij weer terug schiet, maar als je hem gewoon laat staan waar hij staat kan je er alles mee :-).
maar die manier met ultramon gebruikte ik ook (toen ik nog ICQ had)
ok, maar nu nog een vraagstukje: hoe krijg ik statbar op die 2e monitor?, of eventueel een andere 'status bar' winbar ofzo...
Dat vraag ik me nu ook af...Op vrijdag 11 januari 2002 21:29 schreef ZwambaL het volgende:
ok, maar nu nog een vraagstukje: hoe krijg ik statbar op die 2e monitor?, of eventueel een andere 'status bar' winbar ofzo...
Verwijderd
Misschien hier iemand die weet hoe ik terug TV kan kijken met mijn ASUS V3800 TVR.
Ik heb nl.:
1 x ASUS V3800 TVR [AGP] ---> Primary
1 x S3 Virge (325) [PCI] ---> secondary
1 x video aan TV-in van ASUS
Sinds ik die 2de grafische kaart erbij heb, kan ik geen TV meer kijken
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb nl.:
1 x ASUS V3800 TVR [AGP] ---> Primary
1 x S3 Virge (325) [PCI] ---> secondary
1 x video aan TV-in van ASUS
Sinds ik die 2de grafische kaart erbij heb, kan ik geen TV meer kijken
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1