Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NT]Dicht om goed antwoord?

Pagina: 1
Acties:

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
[topic=376518/1/25]

Ik zie niet echt een reden waarom ie dicht moet. Er wordt gewoon in 1 keer een goed antwoord gegeven en dan moet ie dicht? Verder is ie ook niet eerder langs geweest (het search gebruikt), dus daar ligt het ook niet aan.

Juist

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Dat gebeurt wel eens met UTFS achtige vragen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 23:15 schreef Jeldert het volgende:
Verder is ie ook niet eerder langs geweest (het search gebruikt), dus daar ligt het ook niet aan.
Op donderdag 10 januari 2002 23:17 schreef Traag het volgende:
Dat gebeurt wel eens met UTFS achtige vragen ;)

Juist

Verwijderd

Het is een standaardfunctie, die je in de handleiding van het produkt kunt aantreffen.
Een paar tellen zoekwerk leverde mij de volgende link op: http://www.draytek.nl/help/v2200.php?type=2200e&fw=2.00&show=acontrol.sht

Zulk soort onderwerp zijn oninteressant voor het forum en 'vervuilen' het, daarom is het gesloten.
'Simpele' vragen zijn geen enkel probleem, maar dit soort dingen, die je zelf zo kunt uitzoeken horen niet op een forum :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Johny heeft al verwoord , wat mijn reden is. Toch nog ff zelf reageren.
Jij vraagt of iets mogelijk is.
Vervolgens antwoord een user, die blijkbaar hetzelfde apparaat ook heeft, hoe je dat heel makkelijk kunt instellen.

Dat komt op mij neer als 'Hoe maak ik de letters in Word rood ipv zwart' en dan als antwoord een aantal default instellingen.

Waar ik ds op doel, jij vraagt iets over een apparaat, waarvan blijkt dat het gewenste gewoon een default optie is.
Dan had je dat zelf dus kunnen ontdekken door even 5 minuten langer in de instellingen te snuffelen.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Koffie >> Dat is een reden om hem op slot te gooien?
Dat zijn geen juiste argumenten. Dat het een rtfm item is, doe ik geen uitspraken over ;)

De echte vraag is: moeten er slotjes op rtfm vragen, en zo ja, waarom?

Stel jij denkt; ah het antwoord is gegeven, slotje. Helaas wilde ik 'm net vertellen, dat als hij de verkeerde jumpertjes overzet, hij z'n HD opblaast. (ik noem ook maar wat ;) ). Moet ik dan maar een nieuw topic openen? of moet ik hem zijn hd maar op laten blazen?

tell tell tell :)

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nielsz, je haalt nu 2 dingen door elkaar;

- Bij topics zoals topicstarter die heeft gezet, was het overduidelijk een default instelling.
Deze word 'm vervolgens gegeven. Dit had hij zwlf ook kunnen vinden door 5 minuten langer na te denken.

- Er zijn topics waarbij het geen default instelling is, maar een relatief makkelijk antwoord is.
Bijvoorbeeld 'wat is de DNS van mijn provider??' Als je dus op inet kan om het bericht te posten, kun je ook naar de site van je ISP gaan. Die gaan dan dus ook op slot.

• Nielsz
  • Niet online
Koffie, je haalt nu 2 dingen door elkaar ;)

De vraag is; moet mij worden verboden de vraagsteller nog een antwoord te geven, ook al is het een kut (rtfm,utfs)vraag.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

In dit specifieke voorbeeld wel ja.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 11:03 schreef Koffie het volgende:
In dit specifieke voorbeeld wel ja.
En in iets minder specifieke gevallen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 11 januari 2002 11:08 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Minder :P.

Het feit is gewoon dat we dit soort topics liever niet in de topiclist willen hebben. We geven het antwoord en de hint dat de user volgdende keer eerst even in de handleiding kijkt of verder zoekt dan z'n neus lang is.

Er kunnen steeds mensen b lijven reageren met "ja inderdaad had even gezocht :(" en dat soort uitspraken, daarom gaat-ie waarschijnlijk dicht... Om even een statemant te maken naar de user en om het topic uit de topiclist te halen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

>:) Goeie Vraag >:)
Lolz

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op vrijdag 11 januari 2002 11:08 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Hoeveel voorbeelden wil je hebben :?
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. Als we het draadje nemen waar het hier allemaal om gaat, dan gaatie dicht ja.

In andere gevallen is het afhankelijk van de afwegingen die de desbetreffende mod maakt, oftie open of dicht blijft.
Sim-pel.

Pagina: 1