Op vrijdag 11 januari 2002 00:30 schreef linus-1 het volgende:
[..]
<het hele puntenlijstje ;)>
Ten eerste sorry het was niet persoonlijk bedoeld ofzo

, en sja, waarom ik je zo afzeik, was niet zo bedoeld, meer m'n eigen intrepetatie op bepaalde dingen... Had ik even mogen vermelden, ok

was iig niet boos bedoeld ofzo, excuses...
Om toch even in te haken (vat nou niet persoonlijk op btw, ik zal even mijn reactie wat verder onderbouwen

)
1. Met jezelf aanprijzen, verwees ik naar de reactie op je eigen voorstel "= onder de € 500.- zonder brander en toch allemaal kwaliteits spul. Voor de brander € 100.- erbij." Let hier vooral op de "

".
2. Aopen Cd-r's zijn nogal slecht in het nieuws geweest mbt gammele loopwerken die (in de 50x/52x serie) nog wel eens de neiging hadden cd's al versplinterd te lanceren om het vervolgens zelf ook te begeven. Dan speel ik het liever op safe, aangezien de prijs van de AOpen spelers nou ook niet echt dat je zegt goedkoper is.
3. ECS-PC Chips heb je idd _niet_ beweert maar ik weet dat bepaalde mensen dit met elkaar assosieren, vandaar deze (alvast) verdediging, ook niet speciaal op jouw gericht. Ik heb overigens altijd een open geest voor merken en hardware, ECS verraste mij ook aangenaam pas recent met de K7VZA en de K7S5A, en nu (in wat mindere mate) met de K7S6A.
4. Kast: sja dat zal hij zelf moeten weten, OC'en is nvt nu dus zo veel airflow hoeft er niet te zijn. Wat het oog betreft: sja das zn persoonlijke mening moet ie zelf wete

Zolang er maar een 300 watt voeding of hoger in zit anders kan ik de volgende post alweer raden
Nogmaals: mijn bedoeling was in het geheel niet jouw persoonlijk aan te vallen ofzo, mijn excuses.