zomaar naar ad.doubleclick.net ipv goeie site.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Als ik naar www.javalobby.com wil gaan dan werd ik automatisch doorverbonden naar : http://ad.doubleclick.net/adi/www.imdb.com/ index.html.en;p=index.html.en;sz=468x60;ord=663573

Door de cache te legen is het probleem verholpen. Het is me al een paar keer gebeurd (dacht eerst dat ik iets verkeerd had ingetyped) maar na 10.000 keer drukken werd het me wel duidelijk dat een paar *&%*&*&Y(%#@%$^#$ er voor hebben gezorg dat je automatisch word doorvervonden naar die site. Hoe kan dit??? Hoe is dit in godsnaam mogelijk???

ik ben dus erg :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
en dit ook:
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:55
Heeft het misschien iets te maken met progjes zoals KaZaa, Morpheus, EDonkey, etc. ?

• Alarmnummer
  • Laatst online: 09-07-2024
in hoeverre kunnen die opera verneuken? (Dat is mijn browser). Ik heb kazaa geinstalleerd maar die staat niet aan.

Ik wil trouwens ook wel weten hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

even op je surf fiets naar www.spychecker.com fietsen en daar ad-aware downloaden

Breek je nek voorzichtig

• Han
  • Niet online

Han

Ik denk dat ze een geintje met je uithalen. Zoek effe op je PC het bestand 'HOST' Daarin kun je URL's automatsch doorsturen naar andere adressen. Kijk effe met notepad of je URL daarin wordt genoemd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ook een goedeavond :(.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.