Toon posts:

WAAR ZIJN DIE CLUB3D RADEON 7500 DRIVERS????!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, Ik zoek een eeuwigheid door al die topics van jullie, MAAR WAAR GODSGLOEIENDE ZIJN DIE DRIVERS VAN CLUB3D RADEON 7500???????!!!!!!

Drivers die jullie geven zijn van de originele ati, maar die werken niet. En met de oude drivers die ik inmiddels verloren ben had ik echt het gevoel dat ik maar de helft uit mijn kaart haal! Ik weet het ik zal vast wel weer te snel een topic aan het schrijven zijn maar het word nou tijd dat ik die verdomde drivers krijg, COUSE THIS SUCKS! :r

Ik dank jullie vriedelijk voor jullie tijd!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)
Je kan ook gewone drivers voor de Radeon 7500 downloaden en ze in Windows forceren!! Handmatig dus :) Succes :)

I love watercooling

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
offtopic:
en zet je caps-lock uit ajb. En 1 ? of ! is ook al duidelijk :z

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

chill man....je had beter ff een andere topictitel kunnen kiezen, want dit gaat aardig wat irritaties opwekken van mede-tweakers. lees voortaan eerst de FAQ ff door aub.

Voor die drivers kun je niet gewoon naar http://www.ati.com gaan??

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:35
Op donderdag 10 januari 2002 23:17 schreef AlKoholiK het volgende:
chill man....je had beter ff een andere topictitel kunnen kiezen, want dit gaat aardig wat irritaties opwekken van mede-tweakers. lees voortaan eerst de FAQ ff door aub.

Voor die drivers kun je niet gewoon naar http://www.ati.com gaan??
kewle icon! commander keen?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Erm, ga de FAQ eens lezen ofzo, dit is niet normaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.