Ik ben bezig met een mailing list, werkte goed op mijn apache server op 1ne server, maar nu verplaats ik hem naar de server waar hij heen moet en ik krijg de header in mijn mail 
en ik zie de html code in mijn email staat inplaats de mooie gemaakte design voor de email, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
snap er nu helemaal niks meer van
en ik zie de html code in mijn email staat inplaats de mooie gemaakte design voor de email, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <? function maillist($author,$email,$newstitle,$article) { $date = date("d-m-Y H:i"); require("config.inc.php"); $mysql = mysql_connect($hostname, $username, $password) or die('Unable to connect to database.'); mysql_select_db($database) or die('Unable to select database.'); $result = mysql_query ("SELECT * FROM maillist"); while ( $row = mysql_fetch_array($result) ) { if ($list == "") { $list = "$row[email]"; } else { $list .= ", $row[email]"; } } mysql_close($mysql); $to = "NFSHome news <mail@nfshome.com>"; include("tmpls/tmpl.mail.php"); /* To send HTML mail, you can set the Content-type header. */ $headers = "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; /* additional headers */ $headers .= "From: NFSHome news <mail@nfshome.com>\r\n"; $headers .= "Bcc: $list\r\n"; /* and now mail it */ mail($to, $newstitle, $message, $headers); } ?> |
edit:
Hij doet vaag, heb me zelf nu 3x met verschillende email adressen in maillist staan, kreeg 3 emailtjes binnen waarvan er 1 goed was!
Hij doet vaag, heb me zelf nu 3x met verschillende email adressen in maillist staan, kreeg 3 emailtjes binnen waarvan er 1 goed was!
snap er nu helemaal niks meer van