Toon posts:

[PS2] Gecon2 op een 100hz tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu lijk het me gaaf om een gecon2 te kopen voor de PS2. Maarrr ik heb een Sony TV (KV-29LS60B) die 100hz is. Nu heb ik vage verhalen gehoord dat de Gecon2 niet goed doet op zo'n TV.
Is dat zo? Zo wel erg stom zijn, want bijna alle sony tv's zijn 100hz en de PS2 is van Sony |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle Sony tv's zijn 100Hz. En de gun werkt niet op 100Hz net zoals bij de eerste gun. 100Hz tv's werken niet hetzelfde als 50Hz tv's, maar dan met 50FPS meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok niet alle TV's zijn 100hz. Maar alle goeie wel. Ook de meeste breedbeeld TV's. Dus ik vindt het maar erg K*T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

Steffie

Opaque

Heeft je TV een mogelijkheid om over te schakelen naar 50Hz, dan moet het gewoon werken. Heeft je TV dat niet kan je of een andere TV kopen of die gun uit je hoofd zetten :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik had juist gelezen dat alle nieuwe guns compatible zijn met 100hz? En dan releasen ze toch weer zo'n 50hz geval?
Raar.

Een van de mooiste game ervaringen van mij blijft nog altijd Virtua Cop op de Saturn met 2 guns tegelijkertijd > Toen was dat echt de ultieme arcade bij je thuis ervaring. (Daytona op een projectiescherm was ook wel 'aardig' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Als het goed is heeft je TV een optie om 'digitaal' te gaan, en een optie om 'normaal' beeld te krijgen (dan schakel je de 100hz dus uit. Je moet maar eens kijken in het menu van je scherm. Misschien dat dat helpt...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch een kut ding die gun en time crisis 2 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
¢Œ
Op vrijdag 11 januari 2002 11:55 schreef finelookingme het volgende:
toch een kut ding die gun en time crisis 2 ook
In de arcade heb ik Time Crisis 2 uitgespeeld. Erg tof spel, en volgens de bladen is de gun die je erbij krijgt ook ERG rulant... ik heb um nog nooit in het echt gezien overigens. (die GeCon 2 dus)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:21

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Er schijnt een nieuwe gun te komen, die dus wel op een 100Hz tv werkt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 13:07
Het is een oude topic, I know, maar mijn vraag past er wel in ;)

Ik heb gelezen dat het van je 100Hz tv afhangt of de officiele G-Con werkt of niet.
Meer weet ik ook niet, dus ik vroeg me af of iemand er meer informatie over heeft.

En hebben jullie nog tips/suggesties voor andere light guns?
(die wel met 100Hz werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:58
Think again :P
Dit topic is te oud. Je kan een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen of aanhaken in Het Grote PS2 Topic - Part VI als het voor de PS2 bedoelt is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.