Toon posts:

Standaard layout Website?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er zoiets of heeft iemand zoiets..
dus dat er een standaard layout voor een site is..geen kleuren ofzo maaar lijnen enz..en die je dan kan aanpassen dan doel ik niet op ziets wat homestead vroeger had dat van 5 min..build your own site iets..
Kent iemand zoiets is het verstandig om het te gebruiken?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:18

Tim Schuhmacher

abasios

'standaard layout'

wat zal internet dan saai worden, denk je niet.

inspiratie kun je hier opdoen:

www.coolhomepages.com
www.linkdup.com

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

het vragen niveau zakt retelijk snel de laatste paar weken...

en ' wie kan voor mij..' vraag, dat zal het wel niet zijn maar die associaties kreeg ik er ff bij.

Wat dacht je van Frontpage?
Daar zitten een stuk of wat voorgeprogde sites in waar je alleen nog in hoeft te typen wat je werledkundig wil maken.

Beter lijkt het me om zelf wat te klussen, ook al kun je dat niet, d;r komt meestal wel wat leuks uit wat iig van jou is en niet een geript design waar je mee pronkt.

hmm, ik heb de negatyfus weer geloof ik :P

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

"Een layout pic die je als inspiratie of als voorbeeld kan gebruiken of zelfs editen.."

Inspiratie is geen vacuüm :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb dus een HUGE problem met dingen bedenken layouts dus..het lukt mij echt NIET!...
En dat is gewoon Klote...
Daarom dit..
En ja inspiratie op doen op zo'n site dan komt het meestal toch op hetzelfde neer ik teken zelf wat en het eindresultaat lijkt sprekend op mn "Ispiratie" dus..tipz?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

zoek op inspiratie, design etc.. topics zat. En lijkt wel heel erg op eentje een stukkie naar onderen

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.