Toon posts:

Hardware prijzen gestegen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou zeg... had ik me een lekker systeem kastje samengesteld voor fl. 2500,- kom het totaal bedrag nu in euro's opeens op € 1400 (oftwel fl. 3100) terecht... lekker hoor. De prijzen zijn dus flink omhoog gegaan. Kan nik nog langer wachten voor ik m'n droom systeem kan aanschaffen. :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Fl 600,00 stijging op één systeem? Da's imho onmogelijk... Heb je dat wel goed? Post die configuratie effe in dit topic, weten we meteen of er iets mis is of dat het goedkoper kan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Wel de goede omrekenfactor gebruikt? was daggik:
2,20371 gulden is 1€

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat ik wil aanschaffen:

Kast: Chieftec DA-01BLD (incl. 340watt voeding)
Geheugen: 256 MB registered DDR SDram PC2100
Moederbord: Tyan Tiger MP
Processors: 2x AMD Athlon XP 1700+
HDD: Maxtor DiamondMax Plus D740X 40Gb 7200rpm U-ATA133
VGA: Asus AGP-V7700 Geforce2 Ti 64Mb TVout
CD/DVD: Pioneer DVD-116(S) 16x40x ATAPI bulk Tray
Coolers: 2x Coolermaster DP5-6I31C
Sound: SB Live 5.1 player

Nou, als je het goedkoper kan, dan hoor ik dat graag van je!

Verwijderd

misschien ligt het aan mij maar vooralsnog zie ik een daling in de prijzen! :?

wil binnenkort gaan upgraden en ben juist erg blij met de laatste ontwikkelingen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er ook niet veel van. Ik ben nu alleen maar duurder uit. Ik denk dat ik ook nog maar een ander halve tot twee maand wacht... :(

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 14:15
Ben je misschien niet een onderdeel vergeten toen de de prijzen aan het optellen was in de 'oude' gulden?? >:)

Prijzen opgeteld in Euro en ik kom ongeveer ook aan de prijs in de 'nieuwe' Euro :(

Als het wel klopt dat zou ik maar eens comtact opnemen met de consumentenbond want dan zou wel erg veel verschil zijn :(

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Enige wat wel gestegen is in de afgelopen tijd is dat geheugen, maar dat kan geen 600 gulden schelen.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik dan echt iets vergeten? Kan ik me echt niet voorstellen. :( Nou,.. denk toch dat ik maar even moet wachten dan...

Verwijderd

Nou dat kan wel kloppen... De prijzen van geheugen zijn meer dan verdubbeld: Nameless 133 Mhz geheugen 512mb koste eerst f159,- maar nu E 159,-

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 14:15
Op donderdag 10 januari 2002 22:53 schreef Verbrugge het volgende:
Ben ik dan echt iets vergeten? Kan ik me echt niet voorstellen. :( Nou,.. denk toch dat ik maar even moet wachten dan...
Denk het helaas van wel. Heb net mijn toekomstige systeem even uitgerekend van gulden naar Euro en bij mij komt het ongeveer overeen (prijzen uiteraard van Tweakers).

Als je helaas een miscalculatie hebt gemaakt en je blijkt te weinig geld te hebben :'(

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

Verwijderd

Topicstarter
Het geld heb ik wel, maar ik wil dat er gewoon niet voor uitgeven. De prijs die ik nu moet betalen gaat me iets te ver. Dan wacht ik wel effe... :)
Pagina: 1