dit is hopelijk de laatste keer dat ik wat moet vragen m.b.t tot mijn user profile script.
Je kan als user kan je dus ook je foto uploaden. Dat werkt gewoon goed, maar sommige users hebben of geen foto of willen niet met hun smoelke in de profiles staan. Logisch natuurlijk.
In mijn onderstaan code heb ik dus een if then else voor het wel of niet uploaden van een foto:
als de user dus wel een foto heeft geupload, dan leest ie de naam wel netjes uit. Maar als ie dat niet doet, leest ie verder niks uit. Maar dat moet dus juist "nopic.gif" worden.
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Je kan als user kan je dus ook je foto uploaden. Dat werkt gewoon goed, maar sommige users hebben of geen foto of willen niet met hun smoelke in de profiles staan. Logisch natuurlijk.
In mijn onderstaan code heb ik dus een if then else voor het wel of niet uploaden van een foto:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Dim Uploader, File
Set Uploader = New FileUploader
' hier wordt het proces gestart
Uploader.Upload()
dim bestandsnaam
For Each File In Uploader.Files.Items
IF NOT (ChkString(Uploader.form ("FILE1"))) = "" THEN
bestandsnaam = (File.FileName)
else
bestandsnaam = "nopic.gif"
end if
Next |
als de user dus wel een foto heeft geupload, dan leest ie de naam wel netjes uit. Maar als ie dat niet doet, leest ie verder niks uit. Maar dat moet dus juist "nopic.gif" worden.
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored