Van creative.com:
Zijn hier mensen die toevallig het verschil tussen een Live! en een Audigy hebben gehoord? En zijn dit soort hightech snufjes nou echt zoveel geweldiger dan mijn 16 bits PCI ding van 3 jaar oud?
Ik sta op het punt een compleet nieuw systeem aan te schaffen en vraag mij nu af of ik er wat aan heb om voor de Audigy te gaan ipv de Live!. Wat ik hierboven lees lijkt me standaard verkoop-geblaat eerlijkgezegd. Daar komt nog bij dat ik mijn huidige systeem van 3 jaar oud heb besteld met een standaard 16 bits PCI geluidskaart (juist: ik weet niet eens hoe het ding heet), en ik heb hier prima geluid uit. Het enige wat ik erop aan te merken heb is dat ik een softsynth pakket moet installeren om fatsoenlijke midi te kunnen horen... maar verder.....Sound Blaster Live! Gamer 5.1
For an intense, multi-dimensional gaming experience with a thunderous home-theater feel, get the Sound Blaster Live! Gamer 5.1.
Sound Blaster Audigy Gamer
For the core gamer who demands an immersive, multi-dimensional gaming experience, the Sound Blaster Audigy Gamer delivers true surround sound for compelling gameplay.
Zijn hier mensen die toevallig het verschil tussen een Live! en een Audigy hebben gehoord? En zijn dit soort hightech snufjes nou echt zoveel geweldiger dan mijn 16 bits PCI ding van 3 jaar oud?