Toon posts:

webhosting.....

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit al eens eerder gepost, maar ik zoek dus gratis webhosting met PHP...

vorige keer kwam iemand met www.host.sk, die me dus ook trouw gedient heeft maar mijn account is daar verwijderd en ik weet niet waarom omdat ik de taal niet snap...

vorige keer vroegen jullie ook om de search te gebruiken, maar daarmee kwam ik ook niks bruikbaars tegen, websites waren of plat, of ik heb na 3 dagen nog steeds geen aanmeldingsmailtje, of ze zijn niet gratis, etc etc etc.

is er iemand die gratis webhosting met php support weet?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 22:00
Er schijnt nog een franse te zijn (free.fr of multimania.fr als ik me goed herinner). Verder nog spaceports geloof ik.

Maar waarom niet gewoon €5 per maand betalen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 21:33 schreef RobbertC het volgende:
Er schijnt nog een franse te zijn (free.fr of multimania.fr als ik me goed herinner). Verder nog spaceports geloof ik.

Maar waarom niet gewoon €5 per maand betalen?
kheb het geld gewoon niet..... en spaceports kwam dus niet met de signup mail...

• RobbertC
Op donderdag 10 januari 2002 21:38 schreef iGorE het volgende:

[..]

kheb het geld gewoon niet..... en spaceports kwam dus niet met de signup mail...
En die Franse host?

Trouwens, wat voor site word het?

Verwijderd

Maak gewoon bij dat www.host.sk meteen 30 accounts aan en als ze er 1 weg halen dan zet je je phpzooitje op die andere :)
sim-pel

• RobbertC
Op donderdag 10 januari 2002 21:44 schreef Flappel het volgende:
Maak gewoon bij dat www.host.sk meteen 30 accounts aan en als ze er 1 weg halen dan zet je je phpzooitje op die andere :)
sim-pel
Ja, natuurlijk. Hoe zou het toch komen dat veel gratis hosts ophouden met bestaan...

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:45 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Hoe zou het toch komen dat veel gratis hosts ophouden met bestaan...
je kunt ook overal een probleem van maken ja
wat zou dat hem kunnen schelen als hun kappen, hun naaien hem heletijd met account delete waardoor jij telkens nieuwe aan moet maken, hun vragen er dus zelf dus om

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[search=gratis php hosting] :o

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 09:11 schreef Flappel het volgende:

[..]

je kunt ook overal een probleem van maken ja
wat zou dat hem kunnen schelen als hun kappen, hun naaien hem heletijd met account delete waardoor jij telkens nieuwe aan moet maken, hun vragen er dus zelf dus om
Whahahaha.
Ik wil eigenlijk niet weten hoe jij je in het verkeer gedraagt.
Zij bieden je iets gratis aan, moet je vooral lekker misbruik van maken.
Maar goed, volg de link van Webgoodie eens en kijk in de HWS faq in [forum=24].
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.