Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Er zijn geen plaatjes te zien, maar alleen een link
Plus: Je links werken niet!
Zo. en nu de opbouwende kritiek:
Heel aparte kleur (koperachtig met blauw), zie je niet vaak. Wel jammer dat je niet meteen je CD/DVD/CDRW even meegespoten hebt, dan zou dat (vieze) beige niet zo afsteken.
Voor zover ik het plaatje heb kunnen zien: die window zag er best strak uit.
Keep up the good work!
(en nu die plaatjes nog fixen
Maar voor de rest ziet het er goed uitOp donderdag 10 januari 2002 21:15 schreef hellfire_ultd het volgende:
Alvast een kleine hint vooraf:
Er zijn geen plaatjes te zien, maar alleen een link
Fun while it lasted: World Community Grid!
Vreemde kleur, maar wel grappig
Thanx a millionOp donderdag 10 januari 2002 21:20 schreef Cloontje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemde kleur, maar wel grappig
[offtopc]Op donderdag 10 januari 2002 21:18 schreef Scudo het volgende:
mooie tepel![]()
[/offtopic]
Verwijderd
GEfixed!Op donderdag 10 januari 2002 21:15 schreef Cloontje het volgende:
plaatjes
Die CD-brander is niet helemaal van mij daarom heb ik die niet gespoten. Staat zo raar als jem gespoten teruggeeft...
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Verwijderd
dat blauw vind ik minder
doet me een beetje aan speedboats denken
met wit zou wel een mooie combi geven
krijg je zoiets als dit
Verwijderd
Die cd-brander is helemaal niet van hem.
Hij kan alleen die speler misschien nog meeverven.
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
alleen dat blauw.. uhmz.. nie zo cool
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Ja en? Ik heb er zelf ook een,.. vind het wel een van de mooiere kastenOp donderdag 10 januari 2002 21:41 schreef MoSc2001 het volgende:
...
WEEEEEEEERRRRRRR zo'n HQ45 ...
/me vindt het wel mooi, alleen dat blauw en de naadjes.. iets minder
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Verwijderd
[patser mode]Op donderdag 10 januari 2002 21:41 schreef MoSc2001 het volgende:
Beetje viese kleuren combo maar wel netjes gespoten alleen WEEEEEEEERRRRRRR zo'n HQ45 ...
hier GEEN Aopen HQ45:

[/patser mode]
sorry voor de groote...
Check dat window aan de andere kant: zo'n joekel kan je niet erin zetten als daar van die gaatjes zitten, dat ziet niet mooi uitOp donderdag 10 januari 2002 21:48 schreef BronX het volgende:
Waarom heb je je rechterpaneel verwisselt met je linker? Normaal zitten die luchtgaatjes linksonder. Voor de warmte zeker?
en hier zo'n kastje wat je aan de rechterkant hebt staan maar dan een beetje andersOp donderdag 10 januari 2002 22:04 schreef RonnieB82 het volgende:
[..]
[patser mode]
hier GEEN Aopen HQ45:
[afbeelding]
[afbeelding]
[/patser mode]
sorry voor de groote...
Nie fokken met de HQ45Op donderdag 10 januari 2002 21:41 schreef MoSc2001 het volgende:
Beetje viese kleuren combo maar wel netjes gespoten alleen WEEEEEEEERRRRRRR zo'n HQ45 ...
wat doe je hier in dit forum met zo'n kastOp vrijdag 11 januari 2002 00:03 schreef ThaPimP het volgende:
check mijn kast
[afbeelding]
maar hij is wel snel... daar gaat het toch uiteindelijk om?
wel ontopic blijven he, en niet opeens je kast hier gaan showen
Wel mooi gespoten maar het blauw is niet echt mijn smaak.
nou alleen nog de puntjes op de i zetten en dan ben ik wel benieuwd naar het echte eindresultaat.
39
Verwijderd
origineel is mooierrrrrrrrrrrrrrrrr.....
MAAR.. die kleur lijkt wel een beetje op mijn oude zúndapp brómmé®.
Verwijderd
in elk geval erg mooi gespoten! Ook wel originele kleuren, met frontjes nog in het blauw enzo. Zoals al gezegd alleen wel jammer van de randjes. En windows vind ik zelf niet zo mooi, maargoed
Niks tegen die HQ-45's hè! Ze zijn heerlijk om te modden. Toch wel de betere Midi-towers.Op donderdag 10 januari 2002 21:41 schreef MoSc2001 het volgende:
En Frank, eh, ik bedoel TheExecutor, dat heb je toch weer netjes gedaan (die randjes zie je in het echt niet zo als op de foto). Keep up the good modding!
Wat mij betreft had je je "raam" ietsje kleiner mogen maken zodat je die lelijke voeding e.d. niet ziet zitten. Nut van een raam moet volgens mij zijn om de coole onderdelen zoals CPU+cooler en Videokaart+cooler te bezichtigen...
Verder vind ik het blauw niet zo bij de hamerite staan...
Genoeg opinion