Toon posts:

ASUS K7V blokkert onderste 5,25" bay in HQ45

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede modders,

Ben dus van plan om ook een beetje te gaan kees modderen, maar nu wil het dat mijn K7V mamaplank m'n onderste van m'n 3 5,25" bays blokkeert!!! Een ROM drijf gaat daar zeg maar niet in (scheelt zo'n 5 cm) Hebben meer mensen dit probleem of heb ik ergens iets niet goed zitten??

[PREVENT MODE]
Ow en voor de grappenmakers onder ons.... Zagen in de mamaplank of ROM drijf is geen optie!!!
[/PREVENT MODE]

Verwijderd

gwoon baybus, LCD o.i.d. plaatsen in dit slot, als je niet wil/kan zagen :P

heb hier dezelfde kast, met een Abit VP6 erin. Ook is het onderste 5,25" externe slot aan de achterkant zo ten opzichte van het mobo dat er geen fatsoenlijk apparaat in past (zonder iets kapot te maken dan hé ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Beetje een brakke K*T kast dan eigenlijk die HQ.... Nou ja dan moet ik me pa maar eens beroven van mijn oude Gateway GP350 behuizing en hem opzadelen met die HQ... Die GP350 kast vond ik toch eigenlijk iets beter van kwaliteit!!!!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op donderdag 10 januari 2002 21:34 schreef TheReaper het volgende:
Beetje een brakke K*T kast dan eigenlijk die HQ.... Nou ja dan moet ik me pa maar eens beroven van mijn oude Gateway GP350 behuizing en hem opzadelen met die HQ... Die GP350 kast vond ik toch eigenlijk iets beter van kwaliteit!!!!
Aopen kasten zijn niet brak, de miditower is misschien wat te klein voor grote mobo's, meer niet.
Ik heb zelf 2 Aopen bigtower kasten (HX en HQ) en ben er harstikke tevreden mee (dat merk je vooral als je voor iemand een systeem in een noname towertje moet bouwen :P) het enige nadeel aan de hoge kwaliteit is dat die bigtowers niet te tillen zijn :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:34 schreef TheReaper het volgende:
beetje te gemakkelijke oplossing IMHO.....

Hij wil modden en hij kan modden omdat het eik niet past, gaatie een andere kast nemen omdat het teveel moeite is ofzo :?
Verzin iets origineels om het probleem op te lossen, dan heb je meteen een mooie en functionele eerste mod aan je kast :o

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja ik heb toch al behoorlijk wat plannen, dus misschien haal ik wel gewoon een slijptol door me kast en zet ik er een stuk tussen (simpel gezegd, maar de uitvoering....) of misschien los ik het wel anders op!!

Thnx in ieder geval.... En die GP350 kees is trouwens IMO nog beter uitgevoerd dan die Aopen keezen... Zit ook een soort tocht strip tussen de zij paneelen en meer van dat soort kleine maar zeer netjes afgewerkte details!!!

Verwijderd

was ook niet als flame bedoeld ;)

Iedereen mag modden watie zelf wil, aan watie zelf wil tuurlijk.

/me is ook niet zo'n grote held met de dremel hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Reaper is ook geens zins kwaad en vind dat je eigenlijk nog wel gelijk hebt ook, maar ja een kees een stukkie breeder of langer maken is niet echt zonder risk....

Hou ik het wel op een lik verf, paar bloohols en dat soort poep!!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Mijn vader heeft een Asus k7V en HQ45.. ik zal morgen is kijken voor je. (me pa ligt nu te maffen)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 20:46 schreef pdb het volgende:
gwoon baybus, LCD o.i.d. plaatsen in dit slot, als je niet wil/kan zagen :P
Ja dat is dus de problem... Er moet een radiatortje in voor me watercooling en die wil ik dus boven in hebben, dus moeten me twee rom dingen een zakken en dat past dus niet... Das echt gewoon stom... Maar goed ik zal dan niet alleen die HQ45 de schuld geven ASUS heb tenslotte die mamaplank zo enorm groot gemaakt!!! ;(
Pagina: 1