Hoi,
ik ben nog steeds bezig met mijn user profiles scrippie. Maar ik kom nu wederom weer niet verder.
Ik heb een aanmeld form. Het aanmelden en dergelijke gaat goed. Maar ik wil dus voor het veld w8woord nog een keer het veld w8woord2 in laten vullen. Moet kunnen toch? Nu komt de clou:
w8woord en w8woord2 moeten t.o.v. elkaar gecheckt worden.
Nu was ik al wat aan het freubelen geweest alleen twil niet echt lukken.
Dit heb ik tot dusver:
p.s: dat Chkstring(Uploader.form etc. etc. komt omdat er gelijk een binary upload is. Maar dat terzijde...
Als iemand mij een beetje op weg kan helpen met die if then else dan ben ik gelukkig.
ik ben nog steeds bezig met mijn user profiles scrippie. Maar ik kom nu wederom weer niet verder.
Ik heb een aanmeld form. Het aanmelden en dergelijke gaat goed. Maar ik wil dus voor het veld w8woord nog een keer het veld w8woord2 in laten vullen. Moet kunnen toch? Nu komt de clou:
w8woord en w8woord2 moeten t.o.v. elkaar gecheckt worden.
Nu was ik al wat aan het freubelen geweest alleen twil niet echt lukken.
Dit heb ik tot dusver:
code:
1
2
3
4
5
| if ChkString(Uploader.form ("w8woord")) is not ChkString(Uploader.Form ("w8woord2")) then
response.write "je wachtwoord komt niet overeen, ga eens ff trug ofsow!"
else
response.write "je wachtwoord komt overeen, choeso jei! :)"
end if |
p.s: dat Chkstring(Uploader.form etc. etc. komt omdat er gelijk een binary upload is. Maar dat terzijde...
Als iemand mij een beetje op weg kan helpen met die if then else dan ben ik gelukkig.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored