[StuntGP] EAX is crap

Pagina: 1
Acties:

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 22:23
Nou heb ik sinds kort een Terratec SixPack 5.1+ en zat een beetje met spelletjes te testen enzo, maar tot nu toe vind ik dat hele eax nog niet veel aan eigenlijk.
Nou heb ik bijvoorbeeld StuntGP, en als je onder een bruk door rijdt, of door een tunnel heen ofzo, dan lijkt het net alsof iemand met twee armen op een orgel gaat liggen. Nou vind ik dat niet echt het effect wat daarbij hoort.
Unreal Tournament is wel redelijk geinig, en zijn de effecten wat beter in proportie. Bij Half-Life wordt het geluid heeel erg krakerig en klinkt het voor geen beter (kan het dan beter uitzetten).
Is eax nou zo crappy of ligt dat aan me systeem?
Ik heb WinXp met laatste terratec drivers. In andere draatjes wordt voor een xfire de hercules drivers aanbevolen, maar als ik dat doe dan crashen de drivers. dus da werkt niet.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:51
Misschien gewoon iets instellen in opties van je geluidskaart ofzow? (doe maar een gooi :9)

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 22:23
ik heb in die mixer panel wel een aantal knopjes zitten voor die sensaura drive en MacroFX en stereo reverb settings, maar dat haalt allemaal weinig uit.
ohja, en ik heb alleen bij unreal tournament zo'n wavje dat bij het opstarten ff afspeeld, van je hebt special geluid ofzo, is dat dan dat er a3d aanwezig is, of is dat wat anders?

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Bij mijn soundcart was er 2mnden geleden nog geen XP-driver
en bij vb REd Faction klonk de EAX dan ook totaal verkeerd
ligt volgens mij aan driver+XP bij jou

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Hier was laatst nog een topic over, ik denk dat het aan de samenwerking (of het gebrek daaraan) tssn je soundcard en Windows XP

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima