• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 07:50
ik heb camera gekocht en nou vind ik dat die heel slechte foto's maakt. Heel slechte kwaliteit. Is dit normaal? Moet je die spycam nog instellen of zo?? Hoe maken jullie mooie foto's met behoorlijke kwaliteit (instellingen en zo)

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17

greatgonzo

schit-te-rend!

goeie camera kopen :P

ff serieus, je hebt deze camera toch niet gekocht om mooie plaatjes mee te schieten? de resolutie van dat prutding is 320*160 ofzo.

als de verkoper tegen je heeft gezegt dat dit een goeie camera is die scherpe beelden levert, zou ik hem gelijk weer inleveren.

Heb zelf ook eens geinformeerd naar deze camera, verkoper zei dat ik er wel foto's mee kan maken, maar dat deze camera meer geschikt is voor de fun.

btw, denk je echt dat je kwaliteit krijgt met een cameratje van €100,-? I don't think so

Verwijderd

idd het is een ding zonder kwaliteit foto's, en eerlijk gezegd is de kwaliteit van het dingetje niet echt goed, als webcam is het een grappig ding, maar om foto s mee te nemen nee sorry maar dan is het niets. (/me had m ook, meteen teruggebracht na 2 dagen)

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

tjah, voor zo'n prijs (wat zal het zijn? 200 NLG?) moet je ook niet veel verwachten...

Some things can not happen until they happen...

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Er zijn trouwens maar weinig goeie webcams die ook goeie foto's kunnen maken. En dan bedoel ik in het bijzonder als het wat donkerder is zoals op de meeste 'slaapkamers'. Als je echt goeie foto's wilt maken zul je toch moeten gaan voor een digitale fotocamera die zijn in ieder geval met flitsers uitgerust en zullen betere kwaliteit hebben.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• ddkiller0900
of je moet zo'n soort flits van vroeger gebruiken met dat poeder :p

nee, maar ik heb het voor elkaar dat ie de foto's al veel beter maakt. Maar nu nog één ding, er zitten soms errug veel strepen in die foto's, hoe komt dat?

Verwijderd

Koop dan gewoon een fuji met 4mega pixel, dan krijg je wel goeie foto's :)

• ddkiller0900
als ik er het geld voor had eh, maar dat heb ik niet :(

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ik heb ook een trust 300 xs
pest ding
kep nu een fuji 1300

das ook een 1.3 pixel maar die maakt wel ff 1000 x beter foto's

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op donderdag 10 januari 2002 20:30 schreef ddkiller0900 het volgende:
of je moet zo'n soort flits van vroeger gebruiken met dat poeder :p

nee, maar ik heb het voor elkaar dat ie de foto's al veel beter maakt. Maar nu nog één ding, er zitten soms errug veel strepen in die foto's, hoe komt dat?
hoe heb je dat voormekaar dan?

reso verhoogt? de HR mode? ik vind dat als je in een gewone verlichte kamer, even goed stilstaat en de lens laat wennen aan de licht/donker sterkte (dat doet ie automatisch schijnt), best wel leuke plaatjes kan maken.. anyway ik heb er zojuist 1 gekocht dus.. :) de webcam functie is idd het meest nuttige, hoewel ik ook wel lekker simpel de pimpel fototjes kan maken, ik bedoel, je kan dat ding overal mee naartoe slepen klein, compact, etc, enheb een laptop om de boel te legen en opnieuw vol te maken ,erg handig voor op vakantie, altijd beter dan zo'n geel achtige fototoestel dat ik ooit eens van de abn amro bank gekocht heb!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

mooie kick

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
tja een nieuwe open vond ik niet nodig..
Pagina: 1