[XP] compaq armada E500 geluidsknopjes

Pagina: 1
Acties:

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32
Sinds ik windows XP op mijn compaq armada E500 heb gezet, doen de knopjes van het geluid (luider, zachter) het niet meer, ik heb al een aantal drivers van de compaq site afgeplukt, maar ze doen het nog steeds niet.

Oplossing?????

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Verwijderd

ConQuestador schreef op 10 January 2002 @ 19:08:
Sinds ik windows XP op mijn compaq armada E500 heb gezet, doen de knopjes van het geluid (luider, zachter) het niet meer, ik heb al een aantal drivers van de compaq site afgeplukt, maar ze doen het nog steeds niet.

Oplossing?????
Ik heb het zelfde probleem... Jammer dat niemand nog een antwoord weet... Deze vraag is in middels al anderhalf jaar geleden en in een jaar kan een hoop gebeuren! heeft in middels iemand al een antwoord heeft op deze vraag?!

mvg
Nick

Verwijderd

Ja, maar dat werkt ook niet... Jammer, want die knopjes zitten er niet voor niks he ;)
Iemand anders nog een idee?

Verwijderd

Heb nog ff gekeken.

http://www.google.com/sea...+windows+xp+site%3Ahp.com

Heb er even snel doorheen gekeken (1e 2 links), deze suggeren om niet de standaard XP audio drivers te gebruiken, maar die van Compaq site te downloaden. (Eventuele roll-back doen)

En BIOS update doen, indien de nieuwste er nog niet op staat.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 18:24 ]

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

ik vraag me af of dat wel nut heeft, het zijn niet de stuurprogramma's van de audio maar in principe gewoon de extra multimedia software, het vervelende is dat ze die niet vaak updaten(weinig mensen gebruiken die dingen)

Verwijderd

Ik heb hetzeldfde probleem gehad.... toen heb ik het simpel weten op te lossen door de (toen) meest recente driver te installeren na natuurlijk de soundcard uit de hardwarelijst te hebben verwijderd.

Ik heb de goeie voor jullie geupload. Het is dus wel een oude driver maar bij mij werkt deze gewoon goed met WinXP Prof (+sp1). Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Het is hiernaast ook aan te raden om een biosupdate te doen... kan nooit kwaad toch :)

url: http://smb.gamepoint.net/Audio_E500_WXP.exe

Succes!

greetz, Wishjuh

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 11:53 ]

Pagina: 1