As in title: welk Mobo-tje heeft nu ten eerste de meeste OC opties en ten tweede wat loopt nu het lekkerst performance gericht dan wel te verstaan?
Verwijderd
Volgens mij is dat de Abit KR7A-raid maar die is wel prijzig. FSB tot 200mhz per 1 instelbaar. Voltage instelbaar per 0,05V. Heel uitgebreid bios.
http://www.tweakers.net/nieuws/19983 
Het is onder andere mogelijk om de FSB in stapjes van 1MHz aan te passen tot aan de 248MHz
Het is onder andere mogelijk om de FSB in stapjes van 1MHz aan te passen tot aan de 248MHz
ik heb een chaintech 7aja special edition waarmee je via 4 dip switches de mulitplier kan verandern (erg makkelijk) verder in bios kun je fsb veranderen per mhz. alleen kun je de voltages neit regelen dit schijnt bij de hierop volgende borden wel mogelijk te zijn, en daarbij zijn ze goedkoop met goede performance en stabiliteit!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Epox 8KHA+:
FSB: stapjes 1mhz tot 200mhz
multiplier: Via de bios instelbaar
vCore: bios
vMem: bios
Mem timings: bios
en verder een display met post-codes (erg handig)
FSB: stapjes 1mhz tot 200mhz
multiplier: Via de bios instelbaar
vCore: bios
vMem: bios
Mem timings: bios
en verder een display met post-codes (erg handig)
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
ff een newbie feraagje. Bij bovengenoemde mobo's is het dan ook nog noodzakelijk dat je je proc unlockt (athlon tb 1200 133 fsb)?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()