Verwijderd
enOp donderdag 10 januari 2002 18:46 schreef Erik Jan het volgende:
Peltier + waterkoeling inzetten en overklokken. (@ 1500 pagina's/minuut)
1500 per minuut = 25 per seconde.Door pc-reactive - donderdag 10 januari 2002 18:49
Ja zodat de papieren er keihard uit schieten, als messen
Da's een lekker luchtstroompje. Als je nu precies kan bepalen hoe ze vliegen, kan je twee gaten maken in je kast, en ze dan daar precies door laten vliegen.
Goeie airflow, en maakt minder herrie dan een 120 mm Delta, toch?
En zo is het toch weer een case-mod. Nu moeten we alleen een installatie bedenken die de a4-tjes opvangt en automatisch weer terugstopt in de printer.
Misschien moeten we voor die printer ook maar een Vapochill regelen en daar de benodigdheden uithalen.
Als we die a4-tjes nu eens zo behandelen dat als er uv-licht opschijnt dat ze dan oplichten? Dan heb je de allerstoerste lichtshow door een casemod ooit.
Genoeg onzin, ik zal even rustig zijn.
Verwijderd
heheeheOp donderdag 10 januari 2002 18:46 schreef Erik Jan het volgende:
Peltier + waterkoeling inzetten en overklokken. (@ 1500 pagina's/minuut)
K zit er nu over te denken om mn speakers (= toch brak) te vermommen als printer en mn printer als een speaker ofzo.
weet ikveel, is zit ook maar wat te verzinnen hier...
Verwijderd
Ik zat ook vet te lachen om pc-reactive met z'n messen.Op donderdag 10 januari 2002 19:39 schreef cryforhelp het volgende:
![]()
haha lache reacties. Nee maar ff serieus, kun je nou nog wat met leuks met dat puinding doen of ni?
K zit er nu over te denken om mn speakers (= toch brak) te vermommen als printer en mn printer als een speaker ofzo.
weet ikveel, is zit ook maar wat te verzinnen hier...
Ik denk trouwens dat je boxen wel in je printer passen, maar........andersom niet.
Behalve natuurlijk als je een gigantische subwoofer hebt. Maar die staat vaak ondertafel zodat je hem niet ziet.
Dus zowel de sub als de printer op tafel en dan die van behuizing laten wisselen.
hooo
* MuadDib Muad'dib voelt inspiratie opkomen
check dit:
Je regelt plexiglas en maakt je printer er van na. De buitenvorm dus. Vervolgens vul je dat met water en sluit je dat op je wc-systeem aan, dat ik niet heb. Nu installleer je onderaan een paar led'jes voor wat licht effecten. Maar nu komt de grote truc: Je maakt een gleuf in de bodem en in een rand. Je gebruik dan 4 stukjes plexiglas om hiervan een klein tunneltje te maken. Onder de tafel hang je de printer en sluit je aan op de gleuf. Tadaaa!
(Ik hoop dat jullie me konden volgen
kheb toch geen watercooling dus ik zou dan wat aparts maken. enige probleem is dat je wel je papier door die (**&$F#U*$F@( gleuf omhoog moet krijgen, moet je weer met luchtdruk gaan werken
hmmmm volgens mij is het een beetje te vroeg op de avond voor dit soort creatieve uitspattingen
* cryforhelp gaat nog maar ff terug naar de basics: spuitbus
Verwijderd
Nieuwe inspiratie:Door cryforhelp - donderdag 10 januari 2002 20:22
* MuadDib cryforhelp gaat nog maar ff terug naar de basics: spuitbus[/me]
Printer in de vorm van een spuitbus. De printer zit er verticaal in gebouwd. De vellen papier komen uit de naad, je weet wel, dat randje in het metaal. Overtolige inkt spuit er aan de bovenkant uit.
Misschien komen we zometeen weer op iets nieuws.
Verwijderd
Een aantal jaren geleden hebben ze bij de C!T wel eens een printertje reviewed met een spuitbus
Vervolgens hebben ze 'm verloot... zag er gaaf uit - printer art
Verwijderd
Nieuwste idee: Printer onder tafel hangen, goed onzichtbaar uiteraard. 't moet dus wel een kleintje zijn. Goede geluidsisolatie met foam of wat dan ook. Welnu, zaag simpelweg een gleuf in je tafel, onder, hou je vast, je toetsenbord! Dat ding is hardstikke hol dus maak in je toetsenbord een constructie waardoor het papier er door heen gaat. Zo komt het echt uit je toetsenbord. Vervolgens je vrienden halen om te vertellen dat je een Microsoft Standard toetsenbord in win XP heb weten in te stellen als printer. Vet lachen!
Op donderdag 10 januari 2002 20:44 schreef muaddib het volgende:
Zeg mbl, niet zo negatief doen he. Modden is modden.
Nieuwste idee: Printer onder tafel hangen, goed onzichtbaar uiteraard. 't moet dus wel een kleintje zijn. Goede geluidsisolatie met foam of wat dan ook. Welnu, zaag simpelweg een gleuf in je tafel, onder, hou je vast, je toetsenbord! Dat ding is hardstikke hol dus maak in je toetsenbord een constructie waardoor het papier er door heen gaat. Zo komt het echt uit je toetsenbord. Vervolgens je vrienden halen om te vertellen dat je een Microsoft Standard toetsenbord in win XP heb weten in te stellen als printer. Vet lachen!
En dan ledjes vant toetsenbord aansluiten op ledjes van printer zodat de toetsenbord lampjes gaan knipperenOp donderdag 10 januari 2002 20:44 schreef muaddib het volgende:
Zeg mbl, niet zo negatief doen he. Modden is modden.
Transparante a4tjesOp donderdag 10 januari 2002 20:45 schreef themickos het volgende:
Je moet ook de blaadjes modden he..anders ziet het ook zo dom uit, een gemodde printer met van die domme witte A4tjes erin
Verwijderd
Precies themickos, we maken gemodde a4-tjes. Nouja, modden. We printen op allemaal alvast linksbovenin:Op donderdag 10 januari 2002 20:45 schreef themickos het volgende:
Je moet ook de blaadjes modden he..anders ziet het ook zo dom uit, een gemodde printer met van die domme witte A4tjes erin
"Natural Keybord printer serie 3701 b, copyrighted by Micros$ft"
Die ledjes van pc-reactive zie ik ook wel zitten, superstoer!
Jaaaaaaaaaaah, hij maakt er morse van je weet wel, "kort kort, lang kort lang"Op donderdag 10 januari 2002 20:48 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
En dan ledjes vant toetsenbord aansluiten op ledjes van printer zodat de toetsenbord lampjes gaan knipperen
Hehe, instructies:Op donderdag 10 januari 2002 20:52 schreef pc-reactive het volgende:
En nu nog je printer installeren als toetsenbord![]()
1. Pak een A4je
2. Pak een pen
3. Schrijf op:"Start>All Programs>Accessoires>MS-DOS Promt>format C:
4. Stop het blaadje in de printer
Verwijderd
Ja, zeker wel. Moet kunnen, ik las laatst ook over iemand die een PCI kaartje in een ISA slot wist te krijgen. zijn we tweakers of niet?Op donderdag 10 januari 2002 20:52 schreef pc-reactive het volgende:
En nu nog je printer installeren als toetsenbord![]()
Jah een of ander primafoon-mens zei tegen mij of die ISA-isdnkaart niet in zo'n pci-slot past? * PCR is hard weggelopen "aaaaaaaaahhhhhhhh"Op donderdag 10 januari 2002 20:56 schreef muaddib het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Moet kunnen, ik las laatst ook over iemand die een PCI kaartje in een ISA slot wist te krijgen. zijn we tweakers of niet?
Verwijderd
Nieuw idee: grote stapel papier van ongeveer 30 cm hoog. Maak daar een groot gat in en monteer daar je printer in. Uiteraard passen we weer de welbekende gleuftechniek toe. Dek het ook netjes af en voila: De papieren krijgen spontaan inkt. Vrij wreed, als de baas om stukken vraagt zeg je ok, en print je ze. Tadaaa
Helaas heb ik geen baas (zie profiel)
Dan neem je je papieren-papier-printer (<-Op donderdag 10 januari 2002 21:09 schreef muaddib het volgende:
Precies een case = een case.
Nieuw idee: grote stapel papier van ongeveer 30 cm hoog. Maak daar een groot gat in en monteer daar je printer in. Uiteraard passen we weer de welbekende gleuftechniek toe. Dek het ook netjes af en voila: De papieren krijgen spontaan inkt. Vrij wreed, als de baas om stukken vraagt zeg je ok, en print je ze. Tadaaa
Naja, altijd leuk als je voor nederlands een werkstuk moet makenOp donderdag 10 januari 2002 21:09 schreef muaddib het volgende:
Precies een case = een case.
Zit er al standaard op bij mijOp donderdag 10 januari 2002 18:47 schreef eye-d het volgende:
lcd'tje aanhangen, zodat je kan zien wat hij aan het printen is
[overdrijf modus]Op donderdag 10 januari 2002 21:20 schreef Unagi het volgende:
Ik zou zeggen 2x80mm fan boven uitgang van het printje... ik her er altijd last van dat ze eerst moeten drogen... maar de airflow van 2x80mm moet genoeg zijn
Jah zodat het a4tje de hele kamer door vliegt, dan ben je eerst 5 minuten bezig met een vangnet je mooie a4tje te vangen.
[/overdrijf modus]
verder heb ik odm niks nuttig te melden
Verwijderd
Pc-reactive -> voor de leraar zijn neus printen is idd zeker wel lachen. Dan zeggen dat je het morgen in wil leveren omdat het papier op is.
En themickos NT is ook idd Natuur en Techniek
Ik heb alleen moeite met iets nieuws verzinnen. Weten jullie niks meer?
Moet je Winamp status of zow erop zettenOp donderdag 10 januari 2002 21:21 schreef BrZ het volgende:
[..]
Zit er al standaard op bij mij
Verwijderd
Krijg je vast een mooie van Gogh, met al die uitgelopen inkt.Op donderdag 10 januari 2002 21:20 schreef Unagi het volgende:
Ik zou zeggen 2x80mm fan boven uitgang van het printje... ik her er altijd last van dat ze eerst moeten drogen... maar de airflow van 2x80mm moet genoeg zijn
En dat voor de prijs van 2 80mm fansOp donderdag 10 januari 2002 21:23 schreef muaddib het volgende:
[..]
Krijg je vast een mooie van Gogh, met al die uitgelopen inkt.
Verwijderd
Waar is cryforhelp? Tis immers "zijn" topic! Zitten wij leker creatief te zijn leest ie niet.
Uhm,ik moet vast en zekerz nog wa weten... ik edit deze zometeen als ik weer wat weetOp donderdag 10 januari 2002 21:22 schreef muaddib het volgende:
Hee pc-reactive en themickos ik lach me kapot met jullie.
Pc-reactive -> voor de leraar zijn neus printen is idd zeker wel lachen. Dan zeggen dat je het morgen in wil leveren omdat het papier op is.->
En themickos NT is ook idd Natuur en Techniek![]()
Ik heb alleen moeite met iets nieuws verzinnen. Weten jullie niks meer?
O ja, iemand nog een id voor heel grote scanner? Om te modden, behalve verven? Ik kan hem toch niet meer onder XP gebruiken...
B.t.w muaddib, msn/icq?
Hmm... zou het kunnen als je zelf een beetje met de drivers en zo gaat kloten?Op donderdag 10 januari 2002 21:23 schreef themickos het volgende:
[..]
Moet je Winamp status of zow erop zetten
Verwijderd
[/quote]
bouw daar je printer in
Probeer eens dubbelglas in je scanner, lekker scannen zonder geluid.Op donderdag 10 januari 2002 21:24 schreef themickos het volgende:
[..]
Uhm,ik moet vast en zekerz nog wa weten... ik edit deze zometeen als ik weer wat weet
O ja, iemand nog een id voor heel grote scanner? Om te modden, behalve verven? Ik kan hem toch niet meer onder XP gebruiken...Of misschien dat scanding in de printer inbouwen zodat ie het controleerd of zow ofhet goed is
B.t.w muaddib, msn/icq?
OMG die scanner doet het niet meer das waar ook
bouw daar je printer inOp donderdag 10 januari 2002 21:28 schreef dennievg het volgende:
O ja, iemand nog een id voor heel grote scanner? Om te modden, behalve verven? Ik kan hem toch niet meer onder XP gebruiken...
[/quote]
Uhm, wat dan, als is klaar is met scannen staat er "gescanned" op
bouw daar je printer inOp donderdag 10 januari 2002 21:28 schreef dennievg het volgende:
[/quote]
Zorg dat de lamp heen en weer blijft gaan, en maak daar dan een zijkant voor je computerkast van...
En die printer,
8 databits, plus nog een paar (paper out, error) leds op de voorkant, knipperen wel snel, maar kan je wel zien dat er wat naar de printer verstuurt wordt.
(LPT, geen USB)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Nee sorry, ik ben al genoeg tijd kwijt aan GoT, maar da's echt nuttig. Misschien kan de printer in de deksel van de scanner?Op donderdag 10 januari 2002 21:24 schreef themickos het volgende:
[..]
B.t.w muaddib, msn/icq?
* MuadDib krijgt inspiratie
Printer in de muur! En dan achter een poster met een hele dunne gleuf en hopla!
Op donderdag 10 januari 2002 21:32 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Probeer eens dubbelglas in je scanner, lekker scannen zonder geluid.
OMG die scanner doet het niet meer das waar ook
[seksueel gefrustreerd]Op donderdag 10 januari 2002 21:34 schreef muaddib het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al genoeg tijd kwijt aan GoT, maar da's echt nuttig. Misschien kan de printer in de deksel van de scanner?
Wat voor gleuf op een poster aan de muur
[/seksueel gefrustreerd]
* Mickos krijg inspiratieOp donderdag 10 januari 2002 21:34 schreef muaddib het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al genoeg tijd kwijt aan GoT, maar da's echt nuttig. Misschien kan de printer in de deksel van de scanner?
Flatprinter®
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Flatprinter rules, da's nog eens praktisch. En, zo kunnen we onze ideeën verwezelijken. Alle voorafgaanden.
Die snipperaar is ook vet markvt! Vooral die knop!
b.t.w. ik ga in het weekend eens proberen
Zit dat allemaal in elkaar !!!!!??????Op donderdag 10 januari 2002 21:41 schreef themickos het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een oude fax/speaker/gsm/normale telefoon/oude stereo...Hier moet nog wel wat mee kunnen he
b.t.w. ik ga in het weekend eens proberen
Met die oude stereo versterk je het geluid van de normale telefoon, de speaker sluit je aan op de fax en met die gsm ga je bellen.....
O ja ik heb nog een oude Hd van 1,6Gb mooi om telefoonnummers op te slaanOp donderdag 10 januari 2002 21:48 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Zit dat allemaal in elkaar !!!!!??????![]()
![]()
![]()
Met die oude stereo versterk je het geluid van de normale telefoon, de speaker sluit je aan op de fax en met die gsm ga je bellen.....

Eeuwige roem voor diegene die z'n printer in een pc case bouwt en de pc in de printer
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
LOL, maar ik heb een hpdj 930 en die heeft allemaal ronde vormen dus dat wordt al wat moeilijker....Op donderdag 10 januari 2002 22:11 schreef Speedpete het volgende:
Printermodden.. dit principe?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eeuwige roem voor diegene die z'n printer in een pc case bouwt en de pc in de printer
Is dat ook modden?
[simpel mode]LED blauw maken?[simpel mode]
[Hard mode]maak er een kopieer machine van... zet de scanner in de printercase links ze direct aan elkaar en kopieren maar! :7[hard mode]
Nee dat is moTTenOp donderdag 10 januari 2002 23:42 schreef Wimo. het volgende:
Ik vul hem zelf bij
Is dat ook modden?
Hehehehe, minder herrie dan een 120mm delta fan?Op donderdag 10 januari 2002 19:24 schreef muaddib het volgende:
[..]
en
[..]
1500 per minuut = 25 per seconde.
Da's een lekker luchtstroompje. Als je nu precies kan bepalen hoe ze vliegen, kan je twee gaten maken in je kast, en ze dan daar precies door laten vliegen.
Goeie airflow, en maakt minder herrie dan een 120 mm Delta, toch?
En zo is het toch weer een case-mod. Nu moeten we alleen een installatie bedenken die de a4-tjes opvangt en automatisch weer terugstopt in de printer.
Misschien moeten we voor die printer ook maar een Vapochill regelen en daar de benodigdheden uithalen.
Als we die a4-tjes nu eens zo behandelen dat als er uv-licht opschijnt dat ze dan oplichten? Dan heb je de allerstoerste lichtshow door een casemod ooit.
Genoeg onzin, ik zal even rustig zijn.
Ik denk het niet als dat ding 1500 vellen per minuut uitkotst, alleen het printermechanisme al
I love watercooling
Verwijderd
maw sheetsOp donderdag 10 januari 2002 20:49 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Transparante a4tjes
Verwijderd
tuurlijk heb je nog een fitnesstoestel ookOp donderdag 10 januari 2002 21:22 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
[overdrijf modus]
Jah zodat het a4tje de hele kamer door vliegt, dan ben je eerst 5 minuten bezig met een vangnet je mooie a4tje te vangen.
[/overdrijf modus]
verder heb ik odm niks nuttig te melden
Verwijderd
De eer voor de eerste echte geposte printer mod gaat naar Speedpete. Een pc in je printer, leuk voor bij de LAN-party's. Petje af!Op donderdag 10 januari 2002 22:11 schreef Speedpete het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder kun je er gekleurd papier in stoppen en met onzichtbare inkt geheime boodschappen naar je oma sturen...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hij praat het a4tje in plaats van printenOp vrijdag 11 januari 2002 17:18 schreef AMDtje het volgende:
Bouw er een speker in en laat em praten. 'Printing page one initiated, printing page one completed" enz. Beetje star trek.
Zeker nix zinnigs te doen?Op vrijdag 11 januari 2002 10:12 schreef Joor het volgende:
Als je een printer gaat modden lijkt het me het beste om hem in te smeren met lijm en er wattenbolletjes op te plakken. Dan staat ie niet meer lelijk te weze, maar kun je hem ook knuffelen en aaien.
Verder kun je er gekleurd papier in stoppen en met onzichtbare inkt geheime boodschappen naar je oma sturen...
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Mwah ik vind niet dat mijn printer echt lelijk staat te wezen.... waar het kan altijd wat mooierOp vrijdag 11 januari 2002 10:12 schreef Joor het volgende:
Als je een printer gaat modden lijkt het me het beste om hem in te smeren met lijm en er wattenbolletjes op te plakken. Dan staat ie niet meer lelijk te weze, maar kun je hem ook knuffelen en aaien.
Verwijderd
dit doet mijn printer lekker alOp vrijdag 11 januari 2002 17:18 schreef AMDtje het volgende:
Bouw er een speker in en laat em praten. 'Printing page one initiated, printing page one completed" enz. Beetje star trek.
KOEL HE
Ja maar na 5x wordt wel even de spraakmodule eruit getrokken door mij want ik word altijd gefrustreerd van die nep-stemmen, blaaaaaaaOp vrijdag 11 januari 2002 17:32 schreef Dymlos het volgende:
[..]
dit doet mijn printer lekker almaar dan wel afdrukken gestart en afdrukken voltooit
en als er geen papier inzit zegt ie : laad papier in de automatische invoerlade!
KOEL HE
Verwijderd
tis anders een stem van een vrouwke hoorOp vrijdag 11 januari 2002 17:36 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Ja maar na 5x wordt wel even de spraakmodule eruit getrokken door mij want ik word altijd gefrustreerd van die nep-stemmen, blaaaaaaa
Haha op een gegeven moment printte Dymlos alleen nog maar om die stem te horen. Allemaal windows test-pagina's.Op vrijdag 11 januari 2002 17:39 schreef Dymlos het volgende:
[..]
tis anders een stem van een vrouwke hoorheel plezierig voor het oor en daarom print ik ook zo vaak
En dan een die 1500 pagina's per minuut doetOp vrijdag 11 januari 2002 17:40 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Haha op een gegeven moment printte Dymlos alleen nog maar om die stem te horen. Allemaal windows test-pagina's.
Verwijderd
Goed, nieuw idee: Flatprinter® (van themickos) inbouwen in de muismat. Ook erg praktisch.
Kleine toevoeging, optische muis in muismat bouwen en met je hand eroverheen bewegenOp vrijdag 11 januari 2002 20:43 schreef muaddib het volgende:
Ik denk het ook, zeker in combinatie met het in pagina 12 besproken systeem. Kijk maar terug naar het begin waar al deze onzin startte.
Goed, nieuw idee: Flatprinter® (van themickos) inbouwen in de muismat. Ook erg praktisch.
Verwijderd
btw.. ik ga da nie doen.. want mijn printer is er te klein voor
WOrd wel lastig lezen [moet je al je geprinte stuff wel IN de printer lezen ;)]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Door Speedpete, kijk maar:
Op donderdag 10 januari 2002 22:11 schreef Speedpete het volgende:
Verwijderd
Enne wat voor printer hep jij.... ja een Intel natuurlijk
haha
dit vinnik zeer cool
vergeet niet een M$ keyboard te geburiken, anders kom je met ruimtegbrek voor de mechanica
Tuurluk, je noemt je compu toch ook niet na een mod "Cmod©®" of zowOp vrijdag 11 januari 2002 21:45 schreef pc-reactive het volgende:
Maar mag je het na al die mods nog wel een printer noemen?
Verwijderd
Hoe kun je zien dat een dom blondje achter je computer heeft gezeten?Op vrijdag 11 januari 2002 22:22 schreef lama het volgende:
en dan twee gleuven in je beeldbuis maken en daar het paier voor langs laten lopen, kun jezien wat je aan het printn bent, nou de vraag, hoe krijgen en houden we an die beeldbuis vacuum
Zit er tipp-ex op je beeldscherm... (of op je papier?)
(NOFI voor blonde mensen
Ik ben blondOp vrijdag 11 januari 2002 22:37 schreef Spaceknarf het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat een dom blondje achter je computer heeft gezeten?
(NOFI voor blonde mensen)
Reageer ik ook nog even off-topic:Op vrijdag 11 januari 2002 22:37 schreef Spaceknarf het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat een dom blondje achter je computer heeft gezeten?
(NOFI voor blonde mensen)
Hoe heet als blonde mensen hun haar donker hebben geverfd?
Antw: Kunstmatige intelligentie
OMG, ik heb eigenlijk niks on-topic te reageren......
Op vrijdag 11 januari 2002 22:56 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Reageer ik ook nog even off-topic:
Hoe heet als blonde mensen hun haar donker hebben geverfd?
Antw: Kunstmatige intelligentie
OMG, ik heb eigenlijk niks on-topic te reageren......
Hehe, ook een errug on-topic reactie
Lheb nog een goed id, ik heb nog een oude raceauto die ga ik onder in me beeldscherm bouwen, dan is ie makkelijker te verplaatsen
Als je dan toch bezig bent bouw dan een remote-control HELI in je kast... dan vliegt ie, letterlijk.Op vrijdag 11 januari 2002 23:09 schreef themickos het volgende:
[..]
Hehe, ook een errug on-topic reactie
Lheb nog een goed id, ik heb nog een oude raceauto die ga ik onder in me beeldscherm bouwen, dan is ie makkelijker te verplaatsen
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Weeeeuupss brandstof op, en dan met een net nieuwe 24"Op vrijdag 11 januari 2002 23:14 schreef Speedpete het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent bouw dan een remote-control HELI in je kast... dan vliegt ie, letterlijk.
extended memory(1987 grap trouwens:), maar alleen freaks snappen die
Bij de ene zat het spiegeltje op de printkop. Die kon op en neer bewegen en door een stangetje naar de rol kon de spiegel draaien.
Bij de andere zat het lampje op de printkop en het draaibare spiegeltje aan de zijkant.
Aansturing: Oude XT met WP 4.2 met enkele tekstbestanden met grote vlakken tekst her en der over de pagina's verspreid.
Punctuality is the politeness of kings
aan beide bovenhoeken van de gleuf waar je papier uitkomt, van zodra er printer activiteit is 2 LEDjes die aanspringen of pinken of zo... (als je't ver wil drijven: ledbar boven je printer, en bij printer activiteit, laten bewegen (KIT/knightrider iemand?), CCFL?)
een LEDje op de printerkop (bij een inkjet) zie je die vanbinnen heen en weer bewegen
proberen een oud potje inkt te vullen met fluorescerend+beetje zwarte inkt, kun je mss iets moois mee bekomen...
spuitbus actie, maar das nogal 'normaal'...
stealthen van papier lades? inbouwen in andere case. of met een speaker de data afspelen (krijg je 56k modem-achtige toestanden) of como's van deze, enz enz enz
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Dit topic is gesloten.
![]()