no signal input

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op de pc van mijn ma krijg ik bij het aanzetten de melding 'no signal input'. Weet iemand wat de oorzaak er van is? Ik heb er al een nieuwe videokaart ingezet maar naar 2 maanden heb ik weer hetzelfde probleem. Alle stekkers zitten goed vast en de kaart zit ook goed op het moederbord.

Iemand? :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Dat zegt de monitor als je ie geen signaal krijgt en de pc toch aanstaat. Dat is normaal.

Normaal gesproken gaat de monitor dan met 30 seconden op stand by staan.

Ook tijdens het resetten gebeurt dit.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

talin

ES-MA

kabel vervangen ?

heeft bij mij al eens geholpen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Ik denk dat je vraag niet echt duidelijk gesteld is.

1) Is het zo dat wanneer je je pc opstart je het bericht "NO SIGNAL INPUT" op je scherm krijgt en na een tijdje terug beeld krijgt.

Zo ja, dan is dat normaal, je scherm moet eerst een signaal van je videokaart krijgen voordat hij beeld kan geven. Zolang hij geen signaal van je videokaart krijgt krijg je die melding.

2) Je krijgt deze melding als je opstart maar na een tijdje komt het beeld niet terug, het beeld blijft zwart.

Wel dan kan het zoals hierboven gezegd liggen aan een slechte kabel, dan zou je dan moeten vervangen.

• urf
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 02:21 schreef Thommy het volgende:
Ik denk dat je vraag niet echt duidelijk gesteld is.

1) Is het zo dat wanneer je je pc opstart je het bericht "NO SIGNAL INPUT" op je scherm krijgt en na een tijdje terug beeld krijgt.

Zo ja, dan is dat normaal, je scherm moet eerst een signaal van je videokaart krijgen voordat hij beeld kan geven. Zolang hij geen signaal van je videokaart krijgt krijg je die melding.

2) Je krijgt deze melding als je opstart maar na een tijdje komt het beeld niet terug, het beeld blijft zwart.

Wel dan kan het zoals hierboven gezegd liggen aan een slechte kabel, dan zou je dan moeten vervangen.
Dan ga ik de kabel maar es vervangen. Bedankt! :)

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Probeer het scherm eens op een andere videokaart, en de videokaart een op een ander scherm. Dan weet je iig waar het probleem ligt.

• urf
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 18:36 schreef gcb het volgende:
Probeer het scherm eens op een andere videokaart, en de videokaart een op een ander scherm. Dan weet je iig waar het probleem ligt.
Er zit al een andere videokaart in gegaan. Ik heb ook al een ander scherm getest. Dus zal idd wel de kabel zijn.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

talin

ES-MA

Op vrijdag 11 januari 2002 22:03 schreef qweenix het volgende:

[..]

Er zit al een andere videokaart in gegaan. Ik heb ook al een ander scherm getest. Dus zal idd wel de kabel zijn.
laat ff weten of et geholpen heeft .

( door de topic titel is dat makkelijker voor de search )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• urf
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 10:46 schreef talin het volgende:

[..]

laat ff weten of et geholpen heeft .

( door de topic titel is dat makkelijker voor de search )
Werkt niet :(

Zelf met een compleet andere monitor werkt hij niet :(

Hijs nu terug naar de kompjoeterboer, ff met een andere videokaart testen en als dat zo is krijgen we gratis een nieuwe :)

Anders moet er waarschijnlijk een ander mobo in.
Pagina: 1